×
آخرین اخبار

تست هوش/ در ۱۵ ثانیه چند عدد ۷ می توانید در این تصویر پیدا کنید؟

  • کد نوشته: 195951
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۷
  • 91 بازدید
  • پازل هایی که حروف و اعداد را با هم ترکیب می کنند، بسیار مفید هستند. زیرا مغز ما به طور طبیعی داده های الفبایی عددی را با هم گروه بندی می کند. بنابراین، نیاز به استخراج اعداد از دریایی از حروف در یک پازل نوری، بهشتی برای تربیت مغز است.

    در مطلب امروز، یک پازل تصویری جذاب برای شما داریم. در چالش تصویری ۱۵ ثانیه‌ای ، شما متوجه مجموعه‌ای از کاراکترها خواهید شد که در الگوی مشخص چیده شده‌ است، اما به‌گونه‌ای چیده شده‌ است که مشاهده تفاوت‌های ظریف را دشوار می‌سازد.

    بر همین اساس شناسایی این چالش یا چالش تصویری ۱۵ ثانیه ای می تواند، برای مغز شما بسیار مفید باشد.

    آنچه که شما در این چالش باید انجام دهید، شمارش تمام اعداد ۷هفتی است که باید بشمارید. برای اینکه آن را کمی چالش برانگیزتر شود، فقط ۱۵ ثانیه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. البته اول چشمان خود را ببندید و سپس چشمان خود را باز کرده و به تصویر نگاه کنید.

    هنگامی که ۱۵ ثانیه شما تمام شد، باید متوقف شوید، و ببینید چند عدد ۷ شناسایی کرده اید. سپس، به پایین بروید تا تلاش های خود را با پاسخ واقعی مقایسه کنید. ممکن است پاسخ چالش تصویری ۱۵ ثانیه ای، شما را شگفت زده کند!

    .

    .

    .

    .

    پاسخ چالش تصویری ۱۵ ثانیه ای

    ظاهراً، تنها ۱۰ درصد ار کاربران موفق به انجام این پازل شده اند. بنابراین هرکسی که به پاسخ صحیح دست یابد، از قدرت بینایی و تمرکز عالی برخوردار است.

    در اینجا همه آنها به رنگ قرمز در نمودار زیر علامتگذاری شده اند:

    بسیاری از کاربران اینترنتی بر این باورند که تصویر فقط شامل شش عدد ۷ است. اما هفتمین عدد ۷ در واقع الگوی کلی خود کاراکترها است، عدد بزرگ ۷ شامل حروف و اعداد است. آیا آن را تشخیص دادید؟

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل