×
آخرین اخبار

پایان قمه کشی ۲ شرور در بناب

  • کد نوشته: 201438
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۶
  • 36 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری ۲ نفر از اذل و اوباش که با قمه کشی و شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبرداد.

    سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اعلام خبری مبنی بر شرارت و  قمه کشی  درسطح شهر توسط ۲ نفر از  اراذل و اوباش  که باعث ایجاد  درگیری  و رعب وحشت در محل گردیده و تا رسیدن پلیس افراد مذکور از محل  متواری شده بودند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

    وی ادامه داد:ماموران در تحقیقات اولیه هویت متهمان و مخفیگاه آنان  را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند  هر ۲ شرور سابقه دار را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی تحویل دهند.

    سرهنگ عبدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قیضه کلت کمری، یک قبضه قمه و چاقو و یک عدد باطوم شلاقی فنری  که با آنها قدرت نمایی می کردندف کشف و همچنین یک دستگاه خودروی پژو نیز توقیف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در راستای انتظام بخشی در سیاست های راهبردی فراجا در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و روانه جامعه در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم بزنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل