×
آخرین اخبار

تست هوش/ کدام راننده باعث حادثه و خرابی شده است؟

  • کد نوشته: 196367
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۲
  • 79 بازدید
  • معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

    سوال این آزمون ساده است: در این تصویر دو راننده ماشین را مشاهده می کنید که مشغول جر و بحث با یکدیگر می باشند و دلیلشان هم این است که هر کدام دیگری را مقصر ورود به یک رستوران می دانند.یکی از این دو راننده با ورود به رستوران باعث آسیب به آن شده و حالا قصد دارد از زیر بار حادثه فرار کند.آیا میتوانید راننده مقصر را شناسایی کنید؟ شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش در یک نگاه سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط ۷ ثانیه فرصت دارید.

    ماموریت شما در بازی فکری شناسایی راننده تقصیرکار این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک از این راننده ها مقصر حادثه می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض ۵ ثانیه کشف کنید کدام راننده تقصیر کار است؟

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    پاسخ بازی فکری شناسایی راننده تقصیرکار

    آیا توانستید بفهمید کدام راننده مقصر حادثه است؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، ۵ ثانیه دیگر فرصت دارید.

    .

    .

    .

    .

    پاسخ بازی فکری شناسایی راننده تقصیرکار: راننده سمت راستی مقصر است، اگر به خط های به جای مانده لاستیک ماشین که بر روی زمین کشیده شده است دقت کنید متوجه می شوید که با لاستیک ماشین سمت راستی یکی می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل