×
آخرین اخبار

به قلم ابوالفضل بابادی شوراب؛
نطق های کوبنده مولوی خاموش شدنی نیستند

  • کد نوشته: 36443
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۵
  • 491 بازدید
  • ابوالفضل بابادی شوراب – دیدگاه نیوز / در هفته ای که گذشت دکتر مولوی نماینده محترم مردم آبادان در نطقی کوبنده به نقد عملکرد استاندار خوزستان و رییس جمهور محترم پرداخت. این نطق با واکنش های بسیاری در فضای مجازی و رسانه ای مواجه گردید و به انگیزه ای برای آگاهی بخشی و تمایل مردم […]

    ابوالفضل بابادی شوراب – دیدگاه نیوز / در هفته ای که گذشت دکتر مولوی نماینده محترم مردم آبادان در نطقی کوبنده به نقد عملکرد استاندار خوزستان و رییس جمهور محترم پرداخت.

    این نطق با واکنش های بسیاری در فضای مجازی و رسانه ای مواجه گردید و به انگیزه ای برای آگاهی بخشی و تمایل مردم خوزستان برای گریز از انفعال و سپس بیان مشکلات خود منجر شده است.

    که پس از این نطق دلچسب برای مردم مظلوم خوزستان، یادداشتی با تیتر *کمی آرام تر برادر* توسط شخصی که خود را خبرنگار و فعال رسانه ای معرفی کرده، اما نامش در میان فعالان رسانه ای و خبری استان مشاهده نمی شود و حتی شاید وجود خارجی نداشته باشد، نگارش یافت و مسئولیت انتشار این یادداشت به عهده رسانه ای قرار گرفته که در حمایت بی چون و چرا از مدیران و صاحب منصبانی که عامل وضعیت امروز استان می باشند، کوتاهی نکرده است.

    اما پرسش این است آیا این همه آسمان ریسمان بافتن نویسنده مذکور برای تندرو و افراطی معرفی کردن دکتر سید محمد مولوی که از فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان آبادان بوده، توانسته افکار عمومی را قانع کند؟

    آیا نویسنده متن *کمی آرام تر برادر* و در سطحی بالاتر رسانه منتشر کننده که دستاویز روابط عمومی استانداری خوزستان می باشد و این رسانه چی ها که از یکی از اتاق های ساختمان خیابان بهبودی تهران به شکل قلمی و رسانه ای هدایت می شوند با معرفی چهره ایی عصبی و خشمناک از صدای رسای مردم خوزستان دکتر مولوی و با نصیحت و تهدید غیرمستقیم می خواهند مولوی را از مسیری که برای منافع مردم در حال طی کردن است، دور کنند؟

    اصولا ماحصل عملکرد ۱۶ نماینده دیگر خوزستان که اعتبارنامه های شان چندین ماه است تایید شده و به طریقی حرکت می کنند که گربه شاخ شان نزند چه دستاوردی برای استان و حتی برای خودشان در کمیسیون ها و هیئت رییسه مجلس داشته که حالا یکی از نمایندگان شجاع کشور را به سکوت و خاموشی موعظه می کنند؟

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل