×
آخرین اخبار

علی پورباقر فعال سیاسی اصلاح طلب:
آیا خوزستان نیازمند استاندار توسعه گراست؟؟؟

  • کد نوشته: 199842
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۲
  • 52 بازدید
  • توسعه در لغت ، به معنای رشد تدریجی در جهت پیشرفته شدن ، قدرتمند تر و حتی بزرگ تر شدن است

    علی پور باقردیدگاه نیوز / توسعه در لغت ، به معنای رشد تدریجی در جهت پیشرفته شدن ، قدرتمند تر و حتی بزرگ تر شدن است.

    لنت پریچنت یکی از باهوش ترین متفکران دانشگاهی تعریف جالبی راجع به توسعه در سطح کشورها دارد ، او می گوید توسعه رخ دادن فرایندی تدریجی در سطح کشورهاست و یکی از دلایل مهم توسعه را دولت دغدغه مند و حساس به نیاز ها و آرزوهای شهروندان عنوان می‌کند.

    با این رویکرد و نگاه توسعه گرا و تحول خواه هر کشور و جامعه ای از عدم توسعه اقتصادی و اجتماعی به سطح شکوفایی و بهزیستی اقتصادی و اجتماعی خواهد رسید.

    یکی از دلایل رأی دادن و حمایت بنده از جناب پزشکیان به عنوان یک شهروند و کنشگر اجتماعی بهبود شرایط موجود به نفع مردم و توسعه ی کشور از جنبه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بوده است که امیدوارم با گماردن کارگزاران توسعه گرا و تحول خواه چرخ اقتصاد کشور در جهت بهبود وضعیت موجود و پر رنگ تر شدن سفره ی مردم بچرخد و شاهد اتفاقات رو به رشد اقتصادی در سطح کشور باشیم.

    حال اما باید بدانیم تعریف توسعه در هر کشور و منطقه ای متفاوت و لازمه های خاصی دارد از جمله بافت جمعیتی ، زیرساخت ها ، منابع انسانی و طبیعی و راه های ارتباطی و …

    بنده به عنوان یک خوزستانی میخواهم استان خوزستان را مثال بزنم.

    خوزستان استانی ثروتمند و صنعتی ست که انبوه منابع طبیعی مانند نفت ، گاز و آب، کشاورزی و دامپروری و … در آن به چشم می خورد.

    و همچنین از منظر منابع انسانی نیز استان غنی ست که می‌توان به جوانان پویا و مستعدی که در زمینه های مختلف ورزشی ، هنری ، علمی و … که سرمایه های واقعی هر جامعه ای محسوب می‌شوند اشاره کرد که نیازمند مدیریت و نگاه ویژه ای نیز می باشند.

    حتما و بدون شک خوزستان زرخیز با داشتن چنین منابع خدادادی نیازمند یک شکوفایی و توسعه در همه ی زمینه ها ست که با روی کار آمدن دولت جدید.

    امیدوارم استاندار خوزستان که نماینده ی عالی دولت در استان محسوب می‌شود.

    فردی توسعه گرا و آگاه به شرایط حساس خوزستان باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل