×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان: ساعت کاری برخی اصناف تا ساعت ۲۰ محدود شد / واحد متخلف پلمپ می شود

  • کد نوشته: 25064
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۷
  • 676 بازدید
  • فرماندار مسجدسلیمان از محدود شدن فعالیت تعدادی از مشاغل در سطح شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. دکتر محمد پاکدل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز با اعلام این خبر افزود: بنا بر تصمیم  ستاد پیشگیری از شیوع کرونای شهرستان و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامت آحاد جامعه، از روز […]

    فرماندار مسجدسلیمان از محدود شدن فعالیت تعدادی از مشاغل در سطح شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

    دکتر محمد پاکدل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز با اعلام این خبر افزود: بنا بر تصمیم  ستاد پیشگیری از شیوع کرونای شهرستان و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامت آحاد جامعه، از روز سه شنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی فعالیت کلیه صنوف (باستثنای فروشندگان خرده فروش و عمده فروش مواد غذایی، خشکبار، میوه و تره بار، سوپر مارکت ها، نانوایی ها، عطاری، لوازم پزشکی و مشاغل فنی خودرویی) تا ساعت ۲۰ خواهد بود و در صورت فعالیت بعد از ساعت مذکور واحد مربوطه پلمپ خواهد شد.

    رئیس شورای تامین شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا از شهروندان مسجدسلیمانی خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سرعت شیوع این ویروس جلوگیری کنند. وی گفت: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم باعث تشدید محدودیت ها خواهد شد. دکتر پاکدل در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر مردم از تجمع و تردد بدون فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از مراسمات عزاداری و عروسی و . . . توجه نکنند باید شاهد انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه بیش از گذشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل