×
آخرین اخبار

رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 201773
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۰
  • 8 بازدید
  • آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور سردار محسن رضایی، فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران ادارات، در روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در میدان ورودی مسجدسلیمان برگزار شد. این مراسم که به منظور تجلیل از رشادت‌های سردار شهید سلیمانی و با حضور مقامات محلی و مردم برگزار گردید، یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی شهر مسجدسلیمان به شمار می‌آید.

    به گزارش دیدگاه نیوز، در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، محمد خسروی، شهردار مسجد سلیمان، اظهار داشت: امروز مسجدسلیمان به خود می‌بالد که تندیس فرزند رشید و افتخار قوم لر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در ورودی این شهر نصب گردیده است.

    شهردار مسجدسلیمان همچنین در خصوص انتخاب مکان نصب تندیس توضیح داد: با حمایت اعضای محترم شورای شهر، میدان ورودی از سمت دانشگاه آزاد اسلامی برای نصب این تندیس انتخاب شد. این میدان به نام چهارراه ایل بختیاری شناخته می‌شود.

    پیمان مولایی، فرماندار مسجد سلیمان، در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، بیان داشت: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان و با راهنمایی امام جمعه، این میدان به نام سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد. پس از تصویب، شهردار و اعضای شورای شهر اقدامات لازم برای بهسازی و نصب تندیس را انجام دادند و امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

    در پایان سردار محسن رضایی نیز با قدردانی از فرماندار، شهردار و امام جمعه، بیان داشت: ورودی شهر اکنون به نام حماسه، مقاومت، مردانگی و وفاداری مزین شده است. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس است که ریشه‌های اجدادی او به این منطقه بازمی‌گردد. نصب این تندیس در مسجدسلیمان اقدامی شایسته است، چرا که سردار شهید ارتباط قلبی با این مناطق داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل