×
آخرین اخبار

دیدار فرماندار دشت آزادگان با اصحاب رسانه و خبرنگاران محلی

  • کد نوشته: 8531
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۳
  • 814 بازدید
  • سعیدی نیا در ادامه افزود :برای عمران شهری ۲۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که از این مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای شهرهای سوسنگرد و ابوحمیظه و ۷میلیارد ریال برای شهرهای بستان و کوت سیدنعیم اختصاص گرفته شده است .

    دیدگاه نیوز / صبح سه شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۱۲ سعیدی نیا فرماندار دشت آزادگان با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار ، و مهمترین موضوعات شهرستان را در بخش های مختلف با خبرنگاران ، مورد بحث و گفتگو قرار داد.

     

    موضوعات مهم مطرح شده در این نشست خبری بشرح ذیل می باشد؛

     

    ۱.بحث عمرانی روستایی
    ۲.بحث عمرانی شهری
    ۳.بحث کشاورزی
    ۴.زیباسازی و مقاوم سازی سوسنگرد
    ۵.فاضلاب و تصفیه خانه بستان.
    ۶.تعریض و بهسازی جاده ای.
    ۷.نوسازی مدارس

     

    سعیدی نیا فرماندار دشت آزادگان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران  با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات بسیار خوبی در سطح دشت آزادگان انجام شده است گفت: در بخش عمران روستایی از محل اعتبارات عمرانی و اعتبارات اختصاصی وزارت نفت برای عمران روستاهای دشت آزادگان اعتبارات خوبی اختصاص داده شده و از بین ۴۷ پروژه های استان،۳۱پروژه برای دشت آزادگان با مبلغی بالغ بر۵۷میلیارد ریال که ان شاء الله با برنامه ریزی های انجام شده تعداد زیادی از این پروژه ها در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد.

     

     

    سعیدی نیا در ادامه افزود :برای عمران شهری ۲۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که از این مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای شهرهای سوسنگرد و ابوحمیظه و ۷میلیارد ریال برای شهرهای بستان و کوت سیدنعیم اختصاص گرفته شده است .

     

     

    همچنین در بحث نوسازی مدارس، ۵مدرسه در حال ساخت می باشند و پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند همچنین در این زمینه برای اولین بار در دشت آزادگان کمک های مجمع خیرین مدرسه ساز جذب شده و قول ساخت ۹ مدرسه برای این شهرستان گرفته شده است .

     

     

    فرماندار دشت آزادگان بیان داشت : برای بهبود وضعیت ظاهری شهر مطالعات گسترده ای انجام شده و مناطق فرسوده شناسایی و طبقه بندی شدند و براساس اولویت بندی برای مناطق سوسنگرد از جمله آلبوجلال شمالی،آلبوجلال جنوبی،ابوذر،مالکیه علیا،مالکیه غربی ،خزعلیه ،بوالش و ۹۰ دستگاه با بررسی و برنامه ریزی شهرداری و مسکن و شهرسازی به اهالی مناطق، تسهیلات و تخفیفات ویژه ای اختصاص داده می شود تا وضعیت ظاهری منازل و مناظر خود را بهبود بخشند .

     

     

    در ادامه ایشان به تعریض ۴۰ کیلومتر جاده ای اشاره نمودند و افزودند این امر با تمام کمبودهای مالی، با عزم تحسین برانگیز استانی صورت گرفته و هم اکنون در حال اجرا می باشد .

     

     

    همچنین نماینده عالی دولت به پروژه فاضلاب و تصفیه خانه بستان اشاره نمودند و گفتند که با اقداماتی که برای تصفیه خانه بستان انجام شده از این پس می توان تمام آب های تصفیه خانه را برای کشاورزی منطقه استفاده نمود .

     

     

    در پایان فرماندار دشت آزادگان از مردم این خطه ولایت مدار قدردانی نمودند و افزودند مردم دشت آزادگان در بحبوحه کشور نشان دادند که واقعا مردمان ولایتی هستند و در تمام شرایط، پیرو خط رهبری و انقلاب جمهوری اسلامی ایران می باشند و هیچ بیگانه ای قادر به فریب دادن این مردم فهیم نخواهد بود .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل