×
آخرین اخبار

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در بهزیستی خراسان رضوی

  • کد نوشته: 64422
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
  • 391 بازدید
  • مراسم جشن و سرور روز ولادت امام رضا(ع) در محوطه اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با حضور کلیه‌ی مدیران، معاونین، کارشناسان و کارکنان ستادی برگزار گردید
    برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در بهزیستی خراسان رضوی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، در این مراسم، گروهی از نوجوانان هنرمند آستان قدس رضوی، سرود امام رضا(ع) را اجرا کردند و سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، سخنرانی کرد و در انتهای برنامه، حاضران با شیرینی و شکلات پذیرایی شدند.

    سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به سالروز ولادت امام هشتم شیعیان(ع) گفت: مددجویان خراسانی ما و کارکنان بهزیستی استان، افتخار دارند که همیشه نور حرم رضوی، بر سر و جان‌شان می‌تابد و از نعمت زیارت آن امام رئوف بهره‌مند هستند.

    مسعود فیروزی افزود: زندگی امام رضا(ع) پر از درس‌های معرفتی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی است و اهل فن می‌دانند و می‌توانند رازهای معرفتی و دانشی بسیار بالایی را از زندگی و سیره‌ی ایشان استخراج و در زندگی بکار گیرند.

    وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۳۰۰ سال از زندگی ایشان می‌گذرد گفت: با وجود گذشت این همه قرن از دوران آن امام، حماسه‌ی سفر تاریخی ایشان به خراسان که بنا به فرمان الهی در تقدیر ایشان بود، همچنان زنده و مایه‌ی آفرینش‌های گوناگون فرهنگی و هنری بوده است.

    برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در بهزیستی خراسان رضوی

    وی ساکنان و مجاوران خراسان را مفتخر به نور منور رضوی توصیف کرد و گفت: اگر مظلومیت‌های این امام به اندازه‌ای که در مورد کربلا و امام حسین(ع) مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته، از منابع علمی و اسلامی، استخراج و تبیین گردد جا دارد که تا همیشه بر مظلومیت‌های ایشان گریه کنیم و اشک بریزیم.

    وی سیره‌ی امام رضا را حاوی درس‌های اجتماعی، اخلاقی، معرفتی و انسانی بسیار والایی دانست و گفت: همه‌ی کارکنان و مددجویان بهزیستی را به خواندن آثار و زندگی آن امام همام توصیه می‌کنم و از همه‌ی خانواده‌ی بزرگ بهزیستی می‌خواهم که در تشریح زوایای معرفتی و معنوی ایشان برای سایرین کوشا باشند. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *