×
آخرین اخبار

با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان برگزار شد
دو پروژه بزرگ آبخیزداری، صنعتی و تولیدی در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی شد

  • کد نوشته: 32249
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • 669 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، عصر امروز (جمعه) با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان، کلنگ دو پروژه بزرگ آبخیزداری، صنعتی و تولیدی بر زمین زده شد. اولین پروژه بند آبخیزداری منطقه قلعه مدرسه بود که با مساحت ۶ کیلومتر مربع در حوزه بالادست با حجم ۲۳۰۷۸۸مترمکعب کار […]

    دو پروژه بزرگ آبخیزداری، صنعتی و تولیدی در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، عصر امروز (جمعه) با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان، کلنگ دو پروژه بزرگ آبخیزداری، صنعتی و تولیدی بر زمین زده شد.
    اولین پروژه بند آبخیزداری منطقه قلعه مدرسه بود که با مساحت ۶ کیلومتر مربع در حوزه بالادست با حجم ۲۳۰۷۸۸مترمکعب کار احداث آن رسما شروع گردید.

    استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم کلنگ زنی گفت:با احداث این قبیل پروژه ها امید داریم تا رونق را در حوزه کشاورزی و آبیاری داشته باشیم تا محصولات کشاورزی این منطقه با نتیجه بهتری برداشت شود.

    وی ادامه داد:یکی دیگر از نتایج وجود این پروژه ها مهاجرت معکوس است و همچنین بدون شک باعث توسعه و آبادانی مناطق روستایی خواهند شد زیرا شمال خوزستان بسیار مستعد برای اجرای این قبیل پروژه ها است و باید بیشتر در این مناطق در این حوزه کار شود.در ادامه سفر استاندار خوزستان دومین پروژه صنعتی و تولیدی یعنی کشتارگاه تمام اتوماتیک صنعتی در منطقه تمبی هم با حضور استاندار خوزستان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان کلنگ زنی شد.

    گفتنی است این کشتارگاه در صورت احداث برای بیش ۷۰ نفر مستقیم و ۲۵۰ نفر غیرمستقیم اشتغال زایی خواهد کرد.
    .

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.