×
آخرین اخبار

کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 29236
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۴
  • 704 بازدید
  • فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای و کشف 10 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.
    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
    وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل سرقت های و تجمیع اطلاعات جنایی ۲ سارق حرفه‌ای را با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.
    سرهنگ حسینی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان آلات و ادوات ارتکاب سرقت و ۲ دستگاه تلفن همراه که تصاویر اموال مسروقه مربوط به شاکیان در آنها بوده کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس پس از مواجهه با دلایل و مستندات غیر قابل انکار چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۱۰فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان خواست: با تجهیز منزل خود به وسایل ایمنی و هشدار دهنده نظیر دوربین مدار بسته، شب بند، دزدگیر و حفاظ برروی پنجره‌ها و دیوارها از وقوع سرقت پیشگیری کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل