×
آخرین اخبار

پلیس افتخار انقلاب اسلامیست و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است

  • کد نوشته: 145650
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۳
  • 151 بازدید
  • نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد با اشاره اینکه پلیس افتخار انقلاب اسلامیست و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است گفت:پلیس به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) پایبند بوده و آن را به گوش و جان تبعیت می کند.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین “سید احمد رضا شاهرخی” در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش که درجمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان برگزارشد، این ایام حزن و اندوه را به ادامه دهندگان راه و سیره حضرت امام حسین (ع) و تمام شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) و حاضران در مراسم تسلیت گفت.

    وی در ادامه سخنان خود به این پرسش اساسی که چه باعث شده است که این امام همام و فرزند دختر رسول گرامی اسلام(ص) اینگونه به شهادت برسد، افزود: در درون جامعه چه پیش آمده است که اینگونه امام و پیشوای خود را به شهادت می رسانند و این برای ما درس و عبرت است.

    نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه اش برای ما درس و عبرت است و ما می بایست از این شکست ها و پیروزی ها درس بگیریم تا دچار گرفتاری و شکست نشویم و به خود و دیگران صدمه وارد نکنیم.

    امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که مردم همیشه به دو گروه تقسیم می شوند، یکی خواص و یکی عوام، اظهار داشت: خواص مردمی هستند که همه حرکات آنان از روی آگاهی و شناخت است، امام عوام گروهی ساده و از روی تهدید و ترس و از روی نا آگاهی و نه از روی اندیشه، حرکت می کنند.

    حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه افزود: خواص نیز دوگروه هستند، خواص حق و خواص باطل، خواص حق افرادی هستند که جان و مالشان برایشان مهم نیست و آن را در راه حق فدا می کنند، و عوام باطل دنیا طلب و مادیات پرست هستند و به دنبال طلب حقوق نا مشروح هستند و از حق و حقیقت به نفع خود استفاده می کنند و منکر را معروف و معروف را منکر جلوه می دهند.

    نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: اگر اکثریت از حق پیروی کنند امام حسین(ع) پیروز می شد، وگرنه امام به قلتگاه می رود و در ظاهر قضیه به نفع یزید و یزیدیان تمام می شود.

    حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در برهه ای از انقلاب اسلامی که امام راحل(ره) مردم را از کید و دسیسه دشمنان آگاه می کند، بیان داشت: ما می بایست آگاه و با بصیرت باشیم و از عبرت های تاریخ الگو و درس بگیریم.

    نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به اینکه خون شهداء و مقاومت رزمندگان و ایثارگران و مخلصان جمهوری اسلامی مانع از تحقق و گسترش ظلم و جوردر جهان شده است، گفت: همه دستگاه های امنیتی ما از جمله پلیس، سپاه و بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و همیشه جان بر کف و ایثارگرانه در مقابل دشمنان و استکبار جهانی چه خارجی و جه داخلی ایستاده و تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع کرده اند و بار ها و بارها در این امتحان سر بلند بیرون آمده اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل