×
آخرین اخبار

شهدای محراب مظهر ایمان خالصانه و صادقانه بوده اند

  • کد نوشته: 165219
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • 163 بازدید
  • نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: شهدای محراب برای دفاع از ارزش‌های دینی و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند که این شهدا مظهر ایمان خالصانه و صادقانه بودند.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در مراسم اولین یادواره شهدای محراب با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم، افزود: فداکاری و جان نثاری شهدا تضمین کننده مسیر و راه برای به هدف رسیدن اهداف نظام اسلامی بوده که صبر و شکیبایی خانواده آنها در این مسیر حق ستودنی است.

    وی ادامه داد: کلمه شهید معنی و ارزش فراوانی دارد که ابعاد ارزشی ملی و دینی در این کلمه مشهود است.

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: شهدا ارزشمندترین سرمایه و هستی خود را با خدا معامله کرده‌اند و فداکاری آنها در راه وطن ارزشمند است.

    حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه شهدا هویت ملی را نشان می‌دهند،اظهار کرد: شهدا بعد ارزشی دینی و ملی دارند که در درون شهادت افتخار ملی است و هویت ملی را نشان می‌دهد که در این راستا شهید سلیمانی نماد هویت ملی ایران اسلامی و امت اسلامی است و شهید بر هویت ملی می‌افزاید.

    امام جمعه شهرستان خرم آباد خاطرنشان کرد: شهدای محراب، شهدای روحانی و ۶۵۵۵ شهید استان عزت آفرینند و استمرار خط شهدا باید ادامه داشته باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل