×
آخرین اخبار

مهاجران در آنکارا
پذیرفته شدن فیلم ” مهاجران” درجشنواره بین‌المللی فیلم فاجعه های طبیعی (UAFF)

  • کد نوشته: 189898
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
  • 54 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، فیلم ” مهاجران” درجشنواره بین‌المللی فیلم فاجعه های طبیعی (UAFF) پذیرفته شد. یک رویداد فرهنگی پیشرو است که بر افزایش آگاهی در مورد تأثیر و اهمیت بلایای طبیعی و انسان‌ساز تمرکز دارد. هدف UAFF حمایت از فیلمسازان و هنرمندان فعال در این زمینه ها با ارائه درک عمیق از بلاهای طبیعی […]

    پذیرفته شدن فیلم ” مهاجران” درجشنواره بین‌المللی فیلم فاجعه های طبیعی (UAFF)

    به گزارش دیدگاه نیوز، فیلم ” مهاجران” درجشنواره بین‌المللی فیلم فاجعه های طبیعی (UAFF) پذیرفته شد.
    یک رویداد فرهنگی پیشرو است که بر افزایش آگاهی در مورد تأثیر و اهمیت بلایای طبیعی و انسان‌ساز تمرکز دارد. هدف UAFF حمایت از فیلمسازان و هنرمندان فعال در این زمینه ها با ارائه درک عمیق از بلاهای طبیعی و انسان ساخته است.
    این جشنواره در بخش های فیلم بلند، کوتاه و انیمیشن برگزار میشود که در بخش فیلم بلند فیلم ” مهاجران ساخته ی مسعود احمدی ” موقعیت مهدی ساخته ی هادی حجازی فرد ” پریسان ساخته ی کامبیز بابایی” ۱۹ ساخته ی منیژه حکمت و … به رقابت می پردازند.

    برای اینکه یک فیلم با موضوع فاجعه در نظر گرفته شود چه چیزی لازم است؟

    اگر موضوع فیلم شما یک موضوع مستقیم فاجعه است یا اگر اولین درگیری که زنجیره حوادث را آغاز می کند شامل یک فاجعه است، اگر موضوع فیلم بر توده ها تأثیر گذاشته است، اگر تأثیرات مداوم یک فاجعه تخیلی یا واقعی است. موضوع، اگر مستندی درباره یک فاجعه واقعی یا اثرات آن تولید می شود، اگر حداقل یکی از این شرایط را پوشش می دهد، می توانید در دسته بندی متناسب با ساختار فیلم خود اقدام کنید.

    فاجعه، هر رویداد فاجعه بار طبیعی یا انسانی که منجر به تلفات جانی یا تخریب محیط طبیعی، اموال خصوصی یا زیرساخت های عمومی شود. یک فاجعه ممکن است نسبتاً ناگهانی باشد، مانند زلزله یا نشت نفت یا آن. ممکن است در یک دوره طولانی تر، مانند اثرات یک بیماری همه گیر یا اختلالات اقلیمی، آشکار شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: دیدگاه نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *