×
آخرین اخبار

نصب آخرین تجهیز فوق سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 29391
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • 726 بازدید
  • مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب آخرین تجهیز فوق سنگین پتروشیمی این شهرستان انجام شد. به گزارش دیدگاه نیوز صالحی نیا مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب کاربامات کندانسور در پتروشیمی این شهرستان که محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیز محلول تولیده شده […]

    مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب آخرین تجهیز فوق سنگین پتروشیمی این شهرستان انجام شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز صالحی نیا مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: عملیات نصب کاربامات کندانسور در پتروشیمی این شهرستان که محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیز محلول تولیده شده به رآکتور اوره جهت تغلیظ و تولید اوره ارسال می‌شود انجام شد.

    او بیان داشت: وزن این تجهیز ۴۰۶ تن بود و تکنولوژی و دانش فنی این تجهیز، متعلق شرکت تویو ژاپن به عنوان لایسنسور واحد اوره بوده که ساخت آن در شرکت FBM ایتالیا صورت پذیرفته است و با اتمام این نصب، سایر فعالیت‌های باقی مانده، به سرعت انجام و امید است در سال جهش تولید، راه اندازی و تولید محصول در این کارخانه محقق می‌شود.

    صالحی نیا افزود: با توجه به وزن این تجهیز فوق سنگین و موقعیت قرار گیری آن، به دلیل نصب سایر تجهیزات و سازه‌های فلزی و اجرای پایپینگ، از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات این مگا پروژه، نصب این تجهیز بوده که تاکنون مورد مشابه نداشته است.

    مجری طرح اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: این عملیات دقیقا مطابق با برنامه زمان بندی از قبل پیش بینی شده و همچنین بر اساس روش‌های فنی مربوطه که صفر تا ۱۰۰ آن از سوی متخصصان داخلی و با همکاری شرکت مهندسی پر آور به عنوان MC طرح، بدون حضور پیمانکار خارجی که به علت شیوع کرونا، امکان حضور و تکمیل فعالیت‌های باقی مانده را نداشت، صورت گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل