×
آخرین اخبار

موسسه بین المللی خانه صلح نمایندگی منطقه شمالغرب کشور عضو میپذیرد

  • کد نوشته: 200860
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۱
  • 42 بازدید
  • موسسه بین المللی خانه صلح نمایندگی
    منطقه شمالغرب کشور عضو میپذیرد

    معرفی  دهکده صلح جهانی

    روستای کندوان  شهرستان اسکو به عنوان  دهکده صلح جهانی معرفی خواهد شد.

    محمدامین تژ مدیر عامل موسسه بین المللی خانه صلح (منطقه

    شمالغرب کشور) گفت: با توجه به شناختی که از روستای کندوان  و فعالیت‌های نوع دوستانه اهالی آن وجود دارد، این موسسه تصمیم گرفت این روستا را به عنوان   دهکده صلح جهانی معرفی کند.
    محمدامین تژ مدیرعامل موسسه بین المللی خانه صلح (منطقه

    شمالغرب کشور) افزود: این تصمیم با همکاری دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و توریستی گرفته شده است .
    .مدیر عامل موسسه بین المللی خانه  صلح  (منطقه شمالغرب کشور) ادامه داد: این اقدام در راستای ایجاد مناطق دایم و پایدار صلح جهانی در حوزه ملی و بین المللی انجام و برکات خوبی برای مردم منطقه خواهد داشت.
    محمدامین تژ گفت: با توجه به ظرفیت‌های این روستا در حوزه گردشگری، نماد‌هایی از صلح و دوستی مانند برج صلح فضاهای فرهنگی و ورزشی در روستای کندوان احداث خواهد شد.
    مدیر عامل موسسه بین المللی خانه صلح (منطقه شمالغرب کشور) گفت: ایجاد مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی، احداث پارک‌های بازی برای کودکان و توسعه صنایع دستی برای جذب گردشگر از جمله اقدامات دیگر این موسسه برای ایجاد رونق در این دهکده صلح جهانی است.
    محمدامین تژ افزود: مراکز نگهداری حیوانات نیز در این روستا طراحی خواهد شد و هیچ قفس و فضای بسته‌ای برای نگهداری این حیوانات وجود نخواهد داشت.او افزود: برگزاری هفته‌های فرهنگی و اقتصادی و ورزشی در این روستا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران با سایر اقوام و ملل نیز از دیگر برنامه‌ها برای معرفی نخستین دهکده صلح جهانی است.
    محمدامین تژ مدیرعامل موسسه بین المللی خانه صلح  منطقه شمالغرب کشور گفت: همه اقوام جهانی و مذاهب الهی در این دهکده صلح جهانی آزاد هستند و به همه این اقوام و مذاهب احترام گذاشته خواهد شد تا اقوام مختلف برای گسترش هر چه بیشتر فرهنگ صلح و دوستی با سایر کشور‌ها تعامل کنند.

    اهداف موسسه بین المللی خانه صلح:
    موسسه بین المللی خانه صلح با استعانت از درگاه ایزدمنان در راستای امر خطیر صلح و سازش و ایجاد صلح و امنیت بین جوامع مختلف با توجه به اهمیت وافر این امر در جامعه کنونی که گسترس و ترویج فرهنگ صلح و دوستی و جلوگیری از به وجود آمدن نزاع و عواقب بعدی آن از واجبات است لذا با توجه به آموزهای دینی و اعتقادی تمامی ادیان و مذاهب جهان و فرهنگ بشر دوستانه این امر مطلوب است که تلاشی در راستای گسترش فرهنگ صلح و دوستی صورت پذیرد. موسسه بین المللی خانه صلح یک موسسه کاملا خصوصی و غیر دولتی بدون هرگونه گرایش و وابستگی (سیاسی میباشد که طی روند اداری و قانونی و مطابق موازین قانونی و رسمی کشور با محدود جغرافیایی ملی و بین المللی و در راستای اهداف موسسه پس از اخذ مجوزهای داخلی تحت مجموعه وزارت کشور و ثبت آن در سازمان ثبت شرکتهای قوه قضائیه جمهوری اسلامی ،ایران به شماره ثبت ۱۷۲ و شناسه ملی ۱۴۰۱۲۷۶۷۵۱۰ صورت گرفته است. موسسه بین المللی خانه صلح بعنوان عضو رسمی و موسسه همکار سازمان رهبران صلح بین الملل تحت نظارت سازمان ملل متحد به شماره ۰۲-۲۴-IIPL-PARTNER انتخاب شده است. همچنین بر اساس مجوز شماره ۴۹۷۲۴۷ از سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی اینسکو) فعالیت های خود را در راستای برقراری و فراگیر نمودن فرهنگ صلح و سازش ملی و بین المللی تلاش در راستای بستر سازی در زمینه ایجاد جامعه ای سرشار از امنیت و آرامش و دوستی، بر گزاری همایشها سمینارها اجلاس،ها آماده سازی بستر مناسب جهت اشاعه فرهنگ غنی صلح و دوستی در سطح ملی و بین المللی ترغیب و تشویق احاد مردم جهت فراهم آوردن بستر مناسب بدون نگاه قومی قبیله ای ،مذهبی ،نژادی جنسیتی ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه صلح و دوستی، اعطاء نمایندگی در سطح ملی و بین المللی صدور احکام کارت عضویت و گواهینامه برای فعالیت های مرتبط با موضوع مؤسسه همچون سفیران صلح همیاران ،صلح اعضای افتخاری، اعضای عادی،اعضای رسمی اعضای اصلی عقد تفاهم نامه های همکاری با سازمانهای مردم نهاد، وزارتخانه ها، ادارات و سازمانهای ملی و بین المللی تجلیل از قهرمانان ورزشکاران هنرمندان نخبگان حوزه های مختلف و اعطای لوح یادبود و نشان و تندیس همکاری با سازمانها وزارتخانه ها، ارگانها، نهادها و فدراسیون های مختلف داخلی و خارجی تشکیل کمیته های مختلف و تحت پوشش قرار دادن مجموعه های مختلف همکاری با رسانههای ملی و بین المللی و هر گونه اموری که مربوط به موضوع مؤسسه باشد تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی اقوام مختلف همبستگی بین اقوام ایرانی عشایری برگزاری دورههای پیشگیری از آسیبهای ،اجتماعی تحکیم بنیان خانواده، آموزش های پیش از ازدواج، تشکیل کمیسیونها و کمیتههای مختلف همکاری با رسانههای ملی و بین المللی اطلاع رسانی در خصوص موضوعات فعالیت موسسه شرکت در همایشها نمایشگاه ها و کنفرانس های داخلی و بین المللی در راستای اهداف و موضوعات موسسه ، برپایی و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و بانکهای اطلاعاتی در زمینه آشنایی و آگاهی مردم با چگونگی حفظ و نگهداری شرایط زیست محیطی آگاهی بخشی در زمینه محیط زیست و حفظ و نگهداری ،آن تلاش و فرهنگسازی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد زندانیان (مالی اعطای نمایندگی و ایجاد شعبه در سراسر کشور و جهان به منظور توسعه فعالیتهای موسسه در راستای صلح و سازش فعالیت می نماید.

    موسسه بین المللی خانه  صلح، با هدف توسعه فراگیر صلح در منطقه شمالغرب کشور  با حذف نگاه قومی، نژادی و مذهبی و براساس رفع هرگونه تبعیض و برقراری عدالت، اقدام به جذب افراد علاقه مند در زمینه برقراری صلح و دوستی در ایران و سراسر جهان نموده است.
    موسسه بین المللی خانه صلح دست همیاری اعضای داوطلب و علاقه مند به صلح و دوستی را می فشارد و در این زمینه از مشارکت تمامی اعضای داوطلب در انجام فعالیتها و امور مختلف موسسه و پیوستن به خانواده بزرگ صلح استقبال می کند.
    هر فردی که دوست دارد در زندگی خود در حد توان و با بضاعت اجتماعی، علمی، مالی و… برای کمک به هم نوع و ترویج بشردوستی و برقراری صلح راستین در سطح جهان تلاش نماید می تواند با عضویت در موسسه بین المللی خانه صلح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت خود با اقدام در فعالیت های اجتماعی بشر دوستانه و ترویج اخلاق شهروندی و نوع دوستی، به زندگی و سلامت خود و دیگر انسان ها کمک کند.
    شما نیز اگر دوست دارید زندگی خود را در مسیر برقراری صلح و عدالت راستین جهانی و به عنوان یک صلح طلب حقیقی بگذرانید و برای خود و دیگران انسان مفید و تاثیرگذاری باشید و از بی احترامی به انسان ها و خشونت علیه بشریت جلوگیری کنید، به خیل عظیم خانواده حامی صلح و دوستی در موسسه بین المللی خانه صلح بپیوندید.
    شایان ذکر است که انجام این رسالت بزرگ از حق عضویت شما یاوران گرامی که به موجب این فرم درخواست عضویت می نمایید تامین می گردد. مطمئنا با یاری شما قادر به حمایت بیشتر و فعالیت های گسترده تر در زمینه برقراری صلح و دوستی و حمایت از کرامت انسانی، خواهیم بود
    رجاء واسع داریم با همکاری و تعامل مردم صلح دوست بتوانیم در یک چشم انداز منطقی و نه چندان دور به یک مجموعه ای از هواداران دست یابیم که این مهم بدست نخواهد آمد مگر با فعالیت های مجاهدانه و ایثارگرانه و همیاری شما . . .

    ۶۲۲۱-۰۶۱۱۰-۶۹۳-۹۰۹۵
    برای عضویت در موسسه بین المللی  خانه صلح (نمایندگی منطقه شمالغرب کشور)می بایست چند مرحله را طی نمایید
    فرم عضویت آنلاین را از طریق واتساپ،تلگرام یا ایتا دریافت وتکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را به همراه فرم تکمیل شده ارسال  نمایید
    پس از تکمیل و ارسال فرم و مدارک ، وارد مرحله پرداخت حق عضویت می شوید که در این مرحله با کلیه کارت های عضو شتاب می توانید هزینه عضویت و هزینه صدور کارت را  به شماره کارت  ۹۰۹۵-۰۶۹۳-۰۶۱۱-۶۲۲۱ (بانک پارسیان /محمدامین تژ) بپردازید.
    پس از پایان این مراحل شما عضو خانواده بزرگ موسسه بین المللی خانه صلح (نمایندگی منطقه شمالغرب کشور)می شوید.
    برای دریافت کارت عضویت خود می توانید با ارسال  مشخصات فردی و آدرس پستی  بصورت آنلاین، جهت دریافت کارت عضویت فیزیکی اقدام کنید.
    درشبکه های اجتماعی موسسه می توانید از امکانات و اخبار ویژه اعضای موسسه  مطلع گردیده و در صورت تمایل نسبت به حضور در سایر فعالیت های موسسه ، اعلام آمادگی نمایید.
    و‌در قبال پرداخت حق عضویت ، به مدت یکسال  از خدمات ارزنده موسسه اعم از مشاوره قضایی.روانشاختی و خانواده ، کارآفرینی ، ازدواج . مشاوره تحصیلی و … بهره مند شوید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل