×
آخرین اخبار

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبر داد::
تبدیل وضعیت ایثارگران تا پایان سال جاری

  • کد نوشته: 80916
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۳
  • 368 بازدید
  • معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تبدیل وضعیت ایثارگرانی تا پایان سال جاری با هماهنگی بنیاد شهید و مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تحقق پیدا می‌کند.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، بهرام ستاری در حاشیه برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه فرهنگ شهادت با مردم ما عجین شده است، عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه ملی و شرعی برای همه کسانی است که در سایه امنیت خون شهدا زندگی می‌کنند.

    وی افزود: در آستانه ۲۲ اسفند روز شهدا فضای شهرها به عطر شهدا نورانی و معنوی می‌شود.وی افزود: در آستانه ۲۲ اسفند روز شهدا فضای شهرها به عطر شهدا نورانی و معنوی می‌شود.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در این جلسه مصوبات خوبی داشتیم که مهمترین آن تبدیل وضعیت ایثارگرانی تا پایان سال جاری است، این مهم با هماهنگی بنیاد شهید و مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تحقق پیدا می‌کند.

    ستاری اضافه کرد: همچنین شهرداری موظف شد بهسازی تصویر شهدا را در دستور کار قرار دهد.

    وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ درختکاری در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: اختصاص یک پارک محله‌ای به نام بانوان شهدا نیز از مصوبات این شورا بود.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: همچنین قرار است تا پایان سال برگزاری یادواره ۱۳ شهید دانش آموز در طرحان را هم داشته باشیم.

    ستاری در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم افزایی داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل