×
آخرین اخبار

تجلیل از ایثارگران و آزدگان دوران دفاع مقدس حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 90591
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۶
  • 373 بازدید
  • همزمان با سالروز بازگشت شکوهمندانه آزادگان و ایثارگران سرافرازبه میهن عزیزمان ایران مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی طی مراسمی از همکاران آزاده این اداره کل تجلیل کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، شهنام اشتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت : بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز و افتخارآفرین به آغوش میهن اسلامی است تقارن سالروز این بازگشت غرورآفرین با  ماه محرم  یادآور تأسی آزادگان عزیز به اسرای کربلا و مقاومت و پایداری آنها در مقابل ظلم و جور است.

    وی با تاکید بر تجلیل و تکریم خانواده های آزادگان و ایثارگر، گفت: لازم است تجلیل از ایثارگران مختص ایام خاص و مناسبتی نباشد و همه دستگاه ها به نوبه خود در این ارتباط وارد عمل شوند چرا که آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند.

    اشتری با اشاره به اینکه یکهزار و ۸۹۳ آزاده در آذربایجان شرقی وجود دارد، گفت: سرزمین نامور آذربایجان، همواره کانون  دلیر مردان شجاعیست که در دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس سرافراز دردفاع از وطن دوران اسارات را سپری نمود نند بطوریکه مقام معظم رهبری از این پاک سیرتان مقاوم که با صبر و شکیبایی توانستند دوران سخت و ملال آور اسارت را به شیرینی روزهای آزادی و بازگشت به وطن تبدیل کنند، الماس هایی درخشان نامیدند. آزادگان این الماس های درخشان دفاع مقدس معنا و مصداق عالی ایمان و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل