×
آخرین اخبار

شکایت برخی اعضای هیات‌علمی دانشگاه پیام‌نور به وزیر علوم / ماجرای تعهدنامه جدید چیست؟

  • کد نوشته: 150402
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۹
  • 156 بازدید
  • یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور که قراردادی پیمانی (ماده ۱۱) با این دانشگاه دارد، به خبرنگار ما گفت که در ماه‌های اخیر فشار به آنها برای اخراج از دانشگاه تشدید شده و با گذشت ۵ ماه از سال، حُکم جدیدی در سالجاری به آنها ابلاغ نشده و حقوق دریافتی نیز بر اساس […]

    یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور که قراردادی پیمانی (ماده ۱۱) با این دانشگاه دارد، به خبرنگار ما گفت که در ماه‌های اخیر فشار به آنها برای اخراج از دانشگاه تشدید شده و با گذشت ۵ ماه از سال، حُکم جدیدی در سالجاری به آنها ابلاغ نشده و حقوق دریافتی نیز بر اساس سال گذشته بوده و افزایش حقوق امسال شامل حال‌شان نشده است.

    در اقدامی جدید، از این اعضای هیات علمی خواسته شده تعهدی را امضا کنند که براساس آن، حقوق مربوط به ترفیع شغلی و جهش علمی شامل حال‌شان نمی‌شود!

    در واکنش، برخی اعضای هیات علمی شکوائیه‌ای به این شرح خطاب به وزیر علوم ارسال کرده‌اند: 

    “با توجه به نامه شماره۲۶۹۹۱/۳۱/د مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ دبیر هیات جذب سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور باتعیین ضرب الاجل ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ جهت آن دسته از اعضای هیات علمی این دانشگاه که قبلا مشمول ماده ۱۱ بوده اند تعهد جدیدی مبنی بر صرف نظر کردن عضو  هیات علمی از درخواست ترفیع سالیانه و جهش علمی گرفته اند.

    این  در حالی است که  در  نامه مذکور تهدید شده است که در صورت عدم امضای این تعهد حقوق و مزایاتی آنان حذف خواهد شد.

    مستدعی است با توجه به آیین نامه های وزارت علوم مبنی برحق مسلم اعضای هیات علمی و صراحت ماده ۱۱مبنی بر قانونی بودن اخذ پایه ترفیع سالیانه نسبت به این تخلف رسیدگی فرمایید.”

    گفتنی است، اخیرا مجلس، موضوع تعطیلی دانشگاه پیام نور را از دستورکار خود خارج کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل