×
آخرین اخبار

سه معلم چهارمحال و بختیاری بر اثر سانحه رانندگی جان باختند

  • کد نوشته: 177560
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
  • 252 بازدید
  • رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: برابر نظر کارشناس تصادفات، علت تامه حادثه رانندگی انحراف به چپ از خط وسط راه تشخیص داده شده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛سرهنگ سید غلامعلی نوربخش گفت: در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور صالحات به لردگان راننده و دو نفر از سرنشینان سواری پژو فوت و راننده کامیون ایسوزو مجروح و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

    سرهنگ نوربخش افزود: برابر نظر کارشناس تصادفات علت تامه این تصادف انحراف به چپ از خط وسط راه تشخیص داده شده است.

    فوت غم انگیز سه معلم جوان در چهارمحال و بختیاری

    نوربخش اضافه کرد: با توجه به دو طرفه بودن اکثر جاده‌های استان و عدم وجود جدا کننده در میانه راه، تصادفات رخ به رخ در اثر ورود به مسیر مقابل مهمترین عامل تصادفات منجر به فوت و جرح در این محور‌ها می‌باشد.

    سرهنگ نوربخش گفت: به رانندگان توصیه می‌کنم ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتابزدگی در رانندگی خودداری نموده و از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری نمایند و همواره با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

    فرماندار خانمیرزا هم گفت: یکی از این معلم‌ها اهل چغاخور شهرستان بروجن، یکی اهل روستای امام‌قیس شهرستان بروجن و یکی اهل شهرکرد است که یکی از آن‌ها در روستای جوانمردی و ۲ معلم دیگر در شهر آلونی مشغول تدریس بودند.

    گفتنی است: ۴۰ روز قبل سه معلم دیگر آموزش و پرورش شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل