×
آخرین اخبار

رئیس‌جمهور باید برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اقدام کند

  • کد نوشته: 23048
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۳
  • 525 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت: دولت باید همه اقشار ضعیف و کسانی را که متأثر از بیماری کرونا معیشت‌شان دچار آسیب شده است، شناسایی کند و از آنان حمایت های ویژه ای به عمل آورد. وی با انتقاد از معدوم کردن […]

    به گزارش دیدگاه نیوز، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت: دولت باید همه اقشار ضعیف و کسانی را که متأثر از بیماری کرونا معیشت‌شان دچار آسیب شده است، شناسایی کند و از آنان حمایت های ویژه ای به عمل آورد.

    وی با انتقاد از معدوم کردن جوجه‌های یکروزه، اظهار داشت: از رئیس قوه قضائیه که به این موضوع ورود کرد تشکر می کنم و باید بگویم که این حرکت غیر انسانی بود و باید با عاملان آن برخورد جدی شود.

    عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به رئیس جمهور، تصریح کرد: رئیس جمهور باید درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اقدام کند و در این راستا لازم است اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار قرار گیرد و همچنین افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل