به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با حضور فعال و موثر خود در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که آذر ماه ۹۶ در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار شده بود عنوان غرفه برتر این نمایشگاه را کسب کرد.
مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با حضور استاندار خوزستان ، روسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی چهارشنبه ۶ آذر ماه ۹۶ در محل سالن شهید هاشمی استانداری،خوزستان برگزار شد.
در ادامه برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که در سالن همایش های استانداری خوزستان برگزار شد با دعوت از پژوهشگران برتر و مسئولان غرفه های برتر با اهداء لوح از آنان تقدیر شد که دکتـر امیـــن رضـــا نقــــره آبــــادی رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه لوح تقدیر غرفه برتر دانشگاه را از دست دکتر سلطانی رییس صندوق نو آوری و شکوفایی کشور دریافت نمود.
بدون نظر! اولین نفر باشید