×
آخرین اخبار

تعهد ساخت سه مدرسه در مسجدسلیمان و باوی با مشارکت یک نیکوکار

  • کد نوشته: 28524
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۶
  • 520 بازدید
  • تفاهم‌نامه ساخت سه مدرسه شامل ۲۴ کلاس درس در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باوی بین اداره کل نوسازی خوزستان و یک نیکوکار مدرسه‌ساز (مهران کاهکش) بسته شد. به گزارش دیدگاه نیوز مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس این تفاهمنامه در شهرستان باوی تکمیل مدرسه شش کلاسه شیبان […]

    تفاهم‌نامه ساخت سه مدرسه شامل ۲۴ کلاس درس در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باوی بین اداره کل نوسازی خوزستان و یک نیکوکار مدرسه‌ساز (مهران کاهکش) بسته شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس این تفاهمنامه در شهرستان باوی تکمیل مدرسه شش کلاسه شیبان با زیربنای کل ۹۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که سهم خیرپنج میلیارد ریال و سهم دولت ۲۵ میلیاردریال است که تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

    وی افزود : همچنین تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه نواب صفوی در شهرستان مسجدسلیمان به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال که سهم خیر۳۰ میلیارد ریال و ۳۳ میلیارد سهم در این تفاهم نامه ثبت شد.

    قربانی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه نمره ۲ مسجدسلیمان با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال که سهم خیر ۱۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۰ میلیارد ریالاست، به زودی آغاز می شود.

    بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، در سطح کشور استان رتبه نخست را در کمک‌رسانی و مشارکت خیران مدرسه ساز را دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل