×
آخرین اخبار

تاکید استاندار لرستان بر ضرورت رفع معضل بیکاری در استان

  • کد نوشته: 149505
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۵
  • 148 بازدید
  • استاندار لرستان در دیدار با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تاکید رئیس جمهور و دولت مبنی بر ضرورت توجه ویژه به بحث اشتغال، بر پیگیری و اقدام ویژه برای بهبود وضعیت اشتغال لرستان در لرستان تأکید کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، فرهاد زیویار در دیدار با سیدصولت مرتضوی بر ضرورت و توجه ویژه دولت به بحث اشتغال در استان لرستان تأکید کرد.

    استاندار لرستان با اشاره به وضعیت اشتغال در لرستان و یادآوری سوابق و فداکاری‌های مردم این استان در انقلاب، دفاع مقدس و وفاداری مردم لرستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اجرای طرح توسعه اشتغال در استان گامی برای رونق اقتصادی و اشتغال در لرستان خواهد بود.

    وی تاکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های وزارت کار، سازمان‌ها و شرکت‌های مادر تخصصی تابعه برای کاهش نرخ بیکاری در لرستان ضرورت دارد.

    استاندار لرستان سرمایه‌گذاری‌، توسعه و استفاده از ظرفیت‌های استان را برای کاهش نرخ بیکاری و بهبود اشتغال در این استان را ضروری دانست.

    زیویار از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح  توسعه اشتغال و سفر به استان لرستان دعوت کرد.

    مرتضوی نیز در این دیدار ضمن موافقت و تایید موارد مطرح شده برای پیگیری این موارد دستور مساعد دادند و مقرر گردید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی اولین سفر استانی خود را بین استان‌های با آمار اشتغال پایین ،  به لرستان  داشته باشند.

    سید صولت مرتضوی در همین راستا معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای اجرای طرح توسعه اشتغال در لرستان مامور کرد. 

    در این دیدار محمد خدابخشی نماینده مردم  الیگودرز در مجلس شورای اسلامی هم حاضر بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل