×
آخرین اخبار

توانایی رشد و پیشرفت جوانان باعث ناراحتی دشمنان است

  • کد نوشته: 196358
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۲
  • 74 بازدید
  • استاندار لرستان گفت: توانایی رشد و پیشرفت همه جانبه جوانان این ملت باعث ناراحتی دشمنان است و می خواهند مانع الهام بخشی ایران اسلامی در جامعه بین المللی باشند اما امروز جوان های آمریکایی و دیگر کشورها به مقام معظم رهبری نامه می فرستند.

    به گزارش دیدگاه‌نیوز از لرستان؛ ابوطالب شفقت روز جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان بروجرد بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم و رهبری امام راحل برای برقراری اسلام پیروز شد اما دشمنان، این انقلاب از ۴۵ سال گذشته همچنان درگیر جنگ کرده اند و گاهی جنگ ترکیبی بسیار سخت ایجاد شده است.

    وی ادامه داد: این ترکیبی سیاسی اقتصادی همراه با ترور و جنگ مجازی، خبرهای جعلی و دیپلماتیک، مداخله در انتخابات، برهم زدن اجتماعات و تحریم و تهاجم فرهنگی دیگر عناوینی از جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران می باشد اما این ملت روز به روز مسیر پیشرفت و توسعه را دنبال کرد.

    وی با بیان اینکه هدف دشمنان از فتنه آفرینی سال های گذشته علیه ملت ایران و انقلاب از بین بردن قدرت جمهوری اسلامی است افزود: همگان می دانند که قدرت این نظام مقدس به سادگی از بین نمی رود چراکه بزرگترین قدرت جمهوری انسجام و همدلی ملت است.

    استاندار لرستان اظهار داشت: توانایی رشد و پیشرفت همه جانبه جوانان این ملت باعث ناراحتی دشمنان است و می خواهند مانع الهام بخشی ایران اسلامی در جامعه بین المللی باشند اما امروز جوان های آمریکایی و دیگر کشورها به مقام معظم رهبری نامه می فرستند.

    شفقت ادامه داد: استقلال و آزادی ملت و جوانان ایران اسلامی و ایجاد حکومت مستقل و آزاد فلسطین در حال شکل گیری و اسرائیل غاصب در حال از بین رفتن است بنابراین آنان در حال تلاش برای حفظ خود هستند.

    استاندار لرستان گفت: مسیر موفقیت آنها ناامید کردن، ایجاد یاس و جلوگیری از حرکت تحولی مردم، جوانان، دانشمندان و مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی است.

    شفقت افزود: آنها می خواهند ارتباط بین المللی ما را ضعیف کنند و اجازه ندهند که در سطح دنیا پایدار و تاثیرگذار بمانیم تا آزادی بشریت و پیام پیامبران را به خلق خدا برسانیم.

    وی اظهار داشت: اتحاد و پیشرفت مردم ایران، پیوستن جوامع بشری به این ملت، بهم ریختن هیمنه استکبار و از بین رفتن فرزند ناخلف آنها باعث شده است دست به هر اقدام غیر قانونی بزنند و شخصیتی مانند شهید اسماعیل هنیه را ترور کنند.

    وی ادامه داد: کام ملت ایران را در زمانیکه شهد شیرین حضور مفتخرانه را در انتخابات می چشند و در حال انجام مراسم تحلیف ریییس جمهوری هستند تلخ می کنند و با ترور شهید اسماعیل هنیه تمام مقرارت جامعه جهانی را زیر پا می گذارند.

    شفقت عنوان کرد: آنها با این شیوه می خواهند ارتباطات ما را قطع کنند و مانع پیروزی جبهه مقاومت شوند.

    وی افزود: با شهادت شهید هنیه اتحاد و وحدت جبهه مقاومت تقویت شده است و جبهه مقاومت فراموش نمی شود و دشمنان بدانند که پاسخ سختی خواهند گرفت.

    وی ادامه داد: خشم ملت مسلمان وجبهه مقاومت بر آنان فرودخواهد آمد.

    شفقت گفت :شهرستان بروجرد پر از مفاخر علم و ادب و دین است و شخصیت های بسیار زیادی در این شهرستان به اسلام و بشریت خدمت کردند.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل