×
آخرین اخبار

امام جمعه تبریز: رزمایش فاتحان خیبر برای همسایه‌ها پیام دوستی دارد

  • کد نوشته: 73855
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۹
  • 425 بازدید
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به برگزاری رزمایش فاتحان خیبر در شمال غرب کشور، گفت: این رزمایش پیام صلح و دوستی برای همسایه‌ها دارد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در حاشیه آماده سازی یگان ها برای رزمایش فاتحان خیبر ارتش، با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح بوده و هستند، افزود: رزمایش فاتحان خیبر با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و جهت ارتقای آمادگی نظامیان برگزار می شود.

    وی اظهار داشت: رژیم فتنه گر جهان یعنی اسرائیل غاصب در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشورهای مسلمان است و هر چه به موعد مقرر ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک می شویم این توطئه ها و دسیسه ها برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان بیشتر می شود.

    آل هاشم پیام دیگر رزمایش فاتحان خیبر را متوجه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل دانست و اضافه کرد: این پیام این است که توطئه ها و نیرنگ های آنها نمی تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیات رژیم غاصب را عقب بیندازد و شاید این واقعه مهم تاریخی نزدیک تر هم بشود.

    وی خاطرنشان کرد: مناطق مرزی شمال غرب ایران اسلامی مرزهای صلح، دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی می دانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی در عرصه های مختلف هستند.
    آل هاشم به مسئولان کشورهای همسایه توصیه کرد در دام توطئه های رژیم صهیونیستی نیفتند، چرا که اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.
    فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز اعلام کرد: رزمایش فاتحان خیبر با حضور تعدادی از یگان‌های نیروی زمینی ارتش، فردا ( جمعه ۹ مهر ماه ) در منطقه شمال غرب کشور آغاز می شود.

    امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: رزمایش ” فاتحان خیبر” با حضور یگان‌های زرهی، توپخانه، پهپاد، ‌جنگال و با پشتیبانی آتش بال‌گردهای هوانیروز با هدف ارتقای آمادگی رزمی در این منطقه برگزار می شود./ایرنا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل