×
آخرین اخبار

افتتاح خانه هلال در خلیل آباد تبریز

  • کد نوشته: 67548
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۵
  • 600 بازدید
  • همزمان با دهه ولایت و امامت خانه هلال ، منطقه خلیل آباد تبریز راه اندازی گردید .

    به گزارش دیدگاه نیوز ، امروز سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ همزمان با دهه ولایت و امامت، خانه هلال منطقه خلیل آباد تبریز راه اندازی گردید .

    در آیین راه اندازی این خانه هلال ، حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به حادثه خیز بودن استان و زلزله خیز بودن شهر تبریز بلحاظ قرار گرفتن بر روی گسل گفت : تشکیل خانه های هلال در مناطق مختلف تبریز می تواند کمک شایانی به ارائه آموزش های امدادی و تشکیل تیم های امدادی محله ای داشته باشد .

    وی با تقدیر از همراهی اصناف و کسبه و بازاریان و مردم و دهداران در راه اندازی خانه های هلال افزود : افزایش خانه های هلال در مناطق مختلف شهرستان تبریز می تواند در هنگام وقوع حوادث و بحرانها تاثیر مهمی درلحظات طلایی زمان عملیات داشته باشد.
    مدیر عامل استان خاطر نشان کرد : ما در خانه های هلال سعی خواهیم کرد بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته و براساس مخاطرات منطقه ای ، آموزش های امدادی مربوطه را در اولویت قرار دهیم تا در زمان وقوع حوادث ، در لحظات اولیه و قبل از رسیدن نیروهای امدادی ، امدادگران آموزش دیده محلی وارد عملیات شوند .
    گفتنی است در آیین راه اندازی این خانه هلال ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و رئیس شعبه تبریز و جمعی از داوطلبان منطقه خلیل آباد حضور داشتند .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل