×
آخرین اخبار

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز انبار دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز

  • کد نوشته: 101496
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۲
  • 204 بازدید
  • اهواز – خبر روز – معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو کشور از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی، مرمت و تجهیز انبار استراتژیک دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمود بیگلر یکشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های خیلی خوبی در این دانشگاه طراحی شده و در دست اقدام است. مشکلاتی در زمینه ساختمان انبار دارو و تجهیزات وجود داشت که قرار شد با کمک سازمان غذا و دارو این مشکلات برطرف و انبار دارویی دانشگاه تا یکی، دو ماه آینده به چرخه خدمات بازگردد.

    وی افزود: ساختمان موجود انبار دارویی دانشگاه علوم پزشکی قدیمی و فرسوده است و استانداردهای لازم را در هیچ مقوله ای به خصوص در حیطه آزمایشگاهی ندارد.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو کشور گفت: پیشنهاد دانشگاه این بود که آزمایشگاه جدید در یکی از مراکز درمانی اهواز که مسیرهای مستقل به بیرون داشته باشد، راه اندازی شود که در نهایت مقرر شد این مکان با مشارکت دانشگاه و سازمان غذا و دارو عملیاتی شود.

    وی افزود: بنا شد مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نقشه های عملیات کاربردی کار را انجام و در اختیار سازمان غذا و دارو قرار دهد تا دانشگاه بر اساس تاییدیه که از سازمان می گیرد مناقصه آغاز عملیات ساخت آزمایشگاه را آغاز کند.

    بیگلر به کسری تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اشاره کرد و گفت: طی صحبت هایی که داشتیم قرار شد یک سری تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار دانشگاه قرار دهیم تا بتوانند کارهای تخصصی خود را انجام دهند.

    گفتنی است سی و هفتمین نشست معاونت های غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی منطقه جنوب غرب کشور در اهواز برگزار شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل