×
آخرین اخبار

آزادگان سند افتخار نظام و انقلاب اسلامی هستند

  • کد نوشته: 150370
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۹
  • 162 بازدید
  • جانشین انتظامی شهرستان میانه به همراهی روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در دیدار با چهار تن از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ( یعقوبعلی انگوتی، فیروز نوری، یحیی آقایاری و زینال کمالی نیا ) ، ازادگان را سند افتخار نظام و انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسن رفیعی” ضمن دیدار با چهار نفر از آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی، از مقام شامخ ایثارگران و آزادگان تجلیل کرد.

    وی در این دیدارضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه صفر، آزادگان را اسناد افتخار نظام و انقلاب اسلامی معرفی و تصریح کرد: اسیران، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستاند و روابط اجتماعی کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان در فکر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند اما استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی های شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز می باشد، و ملت ایران هرگز ایثار و فداکاری این عزیزان را فراموش نخواهند کرد.

    سرهنگ “رفیعی” با بیان اینکه دفاع مقدس در حقیقت نماد صبر و استقامت ملتی بزرگ و متمدن در راه اسلام و انقلاب می باشد؛ افزود، جانبازان و آزادگان  طلایه داران  فرهنگ  جهاد و شهادت  بوده  و جامعه به  وجود  این  دلیر مردان  به  عنوان  یادگاران دوران دفاع مقدس بر خود می بالد.

    گفتنی است در پایان این دیدار به رسم یاد بود و قدردانی از مقام شامخ این آزادگان سرافراز میهن اسلامی، لوح تقدیر به این عزیزان اهدا شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل