×
آخرین اخبار

کسب رتبه دوم کشوری برگزاری امتحانات نهایی از سوی دبیرستان شاهد اطهر مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 35266
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۲
  • 690 بازدید
  • سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: دبیرستان شاهد اطهر مسجدسلیمان رتبه دوم کشوری در زمینه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم را کسب کرد.

    سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: دبیرستان شاهد اطهر مسجدسلیمان رتبه دوم کشوری در زمینه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم را کسب کرد.

    بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز، با اشاره به دریافت نامه‌ای از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دبیرستان شاهد اطهر مسجدسلیمان توانست رتبه دوم کشور، رتبه اول استان و اول منطقه را در میان مدارس متوسطه دوم شاهد کشور در خصوص گزارش امتحانات نهایی دوازدهم در استان کسب کند.

    او با بیان اینکه این رتبه بندی در مقایسه‌های کشوری، استانی و منطقه‌ای با مدارس شاهد در خردادماه ۱۳۹۹ صورت گرفته است، افزود: در این نامه صادره از آموزش و پرورش خوزستان، نام ۲۸ دبیرستان متوسطه دوم شاهد استان به چشم می‌خورد که دبیرستان شاهد اطهر مسجدسلیمان با اختلاف در صدر این لیست قرار دارد.

    به گفته شیانخواه، دبیرستان‌های بانو دهدشتیان امیدیه و بنت الهدی صدر ناحیه ۳ اهواز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم استان را به خود اختصاص داده اند، ضمن اینکه توانستند رتبه‌های ۱۷ و ۶۶ کشوری را کسب کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل