×
آخرین اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

  • کد نوشته: 201906
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۱
  • 5 بازدید
  • مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به تمام هموطنان، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.

    متن پیام مهندس محمدرضا دانیاری بدین شرح است:

    با سلام و احترام،

    فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی هموطنان عزیز، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این هفته یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دلیرمردان و زنانی است که با ایمان و اراده‌ای استوار، از کیان و استقلال میهن عزیزمان دفاع کردند و حماسه‌ای جاودان را در تاریخ ایران به ثبت رساندند.

    دفاع مقدس، نماد وحدت و همبستگی ملی و اراده‌ی ملت بزرگ ایران در برابر تجاوز و ظلم است. این هفته فرصت مناسبی است تا با یادآوری این دوران پرافتخار، از جان‌فشانی‌های قهرمانان دفاع مقدس قدردانی کنیم و ارزش‌های والای ایشان را سرلوحه‌ی کار و زندگی خود قرار دهیم.

    اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ و پر افتخار شرکت لوله‌سازی اهواز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و ایثارگران، بر ادامه راه این عزیزان و تلاش در جهت توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان تأکید می‌نمایم. امیدوارم با همت و تلاش مضاعف، بتوانیم گام‌های مؤثری در مسیر اعتلای صنعت و اقتصاد کشور برداریم.

    با آرزوی سربلندی و پیروزی برای ایران عزیزمان.

    محمدرضا دانیاری

    مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل