×
آخرین اخبار

ایثارگری‌های دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد

  • کد نوشته: 201909
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۱
  • 21 بازدید
  • معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید و باید این ایثارگری‌های را به نسل جوان بیان و انتقال دهیم.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ امیر سرتیپ یوسف قربانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم نظامیان اهواز اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ارتش بعثی عراق با حمایت کشور‌های مختلف جهان به میهن اسلامی‌مان حمله کرد و ملت ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرید و باید این ایثارگری‌های را به نسل جوان بیان و انتقال دهیم.
    وی افزود: باید بدانیم هر وقت در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم از هر گونه آسیبی در امان خواهیم بود و با هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است.
    امیر سرتیپ حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: دفاع مقدس عزت و افتخار کشور ماست که به ملت ایران با رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستادند و به همه نشان دادیم که اسلام و حق بر باطل همیشه پیروز است.
    وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس را به همه تبریک می‌گوییم، زیرا که اقتدار امروز کشورمان در جهان به خاطر ایستادگی در سال‌های حماسه و ایثار است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل