×
آخرین اخبار

همایش سران و معتمدین عشایر در شهرستان هندیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 50006
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۷
  • 611 بازدید
  • همایش سران ومعتمدین باحضور نماینده ومشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی در امور عشایر و اقوام عرب استان خوزستان، در اداره تبلیعات اسلامی هندیجان برگزار شد.
    همایش سران و معتمدین عشایر در شهرستان هندیجان برگزار شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان هندیجان، حجت الاسلام رستمی مدیراداره تبلغات از برگزاری همایش سران و معتمدین عشایر شهرستان هندیجان باحضور حجت الاسلام  حسن حیدری،  نماینده ومشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی در امور عشایر و اقوام عرب استان خوزستان در اداره تبلیعات اسلامی خبر داد.

    حجت الاسلام حسن حیدری در این جلسه با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که عشایر را ذخایر انقلاب معرفی کردند گفت: تامین امکانات رفاهی و ضروری برای عشایر جزوه وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی است و  مسئولین امر باید زمینه و شرایط مناسب تولید را برای این قشر مولد و کم توقع فراهم نمایند. 

    ایشان با بیان اینکه نقش عشایر در تامین و حفظ امنیت پایدار بسیار مهم و تاثیرگذار است اظهار داشت : عشایر همواره در سالهای پیروزی انقلاب و بعد از آن دوشادوش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مرزبان و حافظ کیان ایران اسلامی بوده اند و در کنار آن بخش عمده ای از نیاز کشور به فراورده های دامی را تامین نموده اند. 

    وی درپایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی خود را در حمایت از سران عشایر  اعلام می دارد و در کنار آن کانون سران و معتمدین عشایر را در شهرستان تشکیل خواهد داد. خبرنگارناصرحکیمی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *