×
آخرین اخبار

مرگ ناگهانی یک پزشک جوان در دلفان/ آیا او خودکشی کرده است؟!

  • کد نوشته: 185361
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۴
  • 698 بازدید
  • شب گذشته دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب بیمارستان ابن سینای شهرستان دلفان در محل استراحت خود به طور مشکوکی فوت کرده است.

    مرگ ناگهانی یک پزشک جوان در دلفان/ آیا او خودکشی کرده است؟!
    • به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ مرحومه دکتر پرستو بخشی، اهل تهران و دارای بورد تخصصی از بیمارستان شهید رجایی تهران بود.

    بررسی های اولیه حاکی از احتمال خودکشی نامبرده دارد اما هنوز مرجع قضایی در این رابطه اظهار نظری نکرده است تا بررسی های تکمیلی انجام گیرد.

    وی چند روزی بیشتر نیست که وارد شهر نورآباد شده و پیش از این نیز مدت کوتاهی در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد مشغول خدمت بوده است.

    اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان دلفان با اعلام جزئیات مرگ این پزشک در دلفان، گفت: پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق، یکم فروردین ۱۴۰۳ از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به بیمارستان ابن‌سینای این شهرستان منتقل شد.

    وی افزود : پرستو بخشی صبح روز گذشته در بیمارستان نورآباد در حال طبابت بود که یک بیمار بدحال قصد مراجعه به اتاق این پزشک را داشت، اما با تأخیر ویزیت مواجه شد و پیکر بی‌جان او با حضور بیمار مشاهده شد.

    فرماندار دلفان تأکید کرد: پروندۀ فوت پرستو بخشی به پزشکی قانونی ارسال شده‌است و بررسی‌های تکمیلی پس‌از اعلام‌نظر مرجع قضایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    7 پاسخ به “مرگ ناگهانی یک پزشک جوان در دلفان/ آیا او خودکشی کرده است؟!”

    1. ش. ا گفت:

      امیدوارم مسببین این خودکشی دکتر ق و دکتر الف با بدترین درد و رنج و مرگ ازین دنیا برن

    2. امیر سپهر گفت:

      ایاین شهر دلفان یکی از آشغالترین مناطث دنیا محسوب محسوب میشه با یه مشت آدم دزد حرومزاده

      • سینا گفت:

        آخه بی وجود چه ربطی به مردم دلفان داره ها احمق مغز فندوقی ، امثال تو دهنشون مثل چاه فاضلاب میمونه فقط کثافت و لجن توشه ، برو یه سرچ بزن تو گوگل تا این شهر و مردم خونگرم و مهمانوازش رو بهتر بشناسی ، الان خود مردم این شهر از خانواده این پزشک ناراحت‌ترن بخدا چون این پزشک مهمان این شهر و مردمان شریفش بوده ، دفعه آخرت باشه جوگیر میشی و عن پراکنی میکنی هاااااااا

    3. ردذ گفت:

      راحت شرتحتررباد

    4. ناشناس گفت:

      لعنت بر مسئولین کثیف

    5. سشیبسی گفت:

      یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد هم نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند. حقوق ایشان و متخصص دیگر قلب طرحی را نصف پرداخت کردند! به دلیل اینکه مسوول آموزش بیمارستان رحیمی نامه‌ای به ریاست بیمارستان نوشته بودند و در آخر این اتفاق ناگوار و فاجعه رخ می‌دهد.

      رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خودش خوشش میاد با دختر یتیمش چنین کاری بکنن و حقوقش رو نصفه پرداخت کنن؟ و با بی احترامی چنین بلایی سر متخصصین مملکت بیارن؟ اونوقت میگن چرا متخصص ها دارن فرار میکنن

    6. امین گفت:

      افرادی که به ناحق و از روی جهالت و احساسات دروغ نسبت به شهر دلفان و مردمان خونگرم و مهمان‌نوازش جور کردن و با قضاوت ناصحیح بسعی در بدنام کردن این شهر عزیز در افکار عمومی داشتند بدانند که در هیچ جای این کره خاکی دریا با زبون سگ نجس نشده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *