×
  • امدادگر ان هلال‌احمر آذربایجان شرقی جزو مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند. آنان از حقوق و مزایای پایین و ناچیزی برخوردار هستند،و توسط مسئولین به کارهای نظیر کارگری،بنایی،گج کاری،باغبانی،شستن خودرو،شستن بالگرد و…به کارگیری می شود.

    چه کسی پاسخگوست؟

    آیا این کارها ربطی به امداد و نجات دارد ؟


    در ماجرایی ساختگی برای شستن خودروی هلال احمر  توسط امدادگری که اعتراف کرده به میل خود این کار را انجام داده و رئیس جمعیت تبریز را مدیرعامل عزل می‌کند ولی آنسو سریالی از کارهای بی ربط لطفا شفاف سازی کنید؟

    آیا خانواده های امدادگران از کارهایی که این عزیزان انجام می‌دهند آگاهی دارند ، لطفا سریح و بی پرده پاسخگو باشید؟

     

    به چه بهایی ؟

    به نام امدادگران به کام مسئولین؟

    کلکسیونی از از انواع کارهای غیر مرتبط امداد و نجات؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *