×
آخرین اخبار

آیین با شکوه مهمانی لاله ها در مسجدسلیمان برگزار شد+ گزارش تصویری

  • کد نوشته: 9556
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۰
  • 1433 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– همزمان با سراسر کشور آیین مهمانی لاله ها عصر پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان؛ فرماندهان نظامی و انتظامی،بسیجیان، بخشداران؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل بنیاد،مسئولان دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجدسلیمان برگزار شد.   در این آیین شرکت کنندگان […]

    آیین با شکوه مهمانی لاله ها در مسجدسلیمان برگزار شد+ گزارش تصویری

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– همزمان با سراسر کشور آیین مهمانی لاله ها عصر پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان؛ فرماندهان نظامی و انتظامی،بسیجیان، بخشداران؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل بنیاد،مسئولان دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجدسلیمان برگزار شد.

     

    در این آیین شرکت کنندگان ابتدا با حضور در یادمان شهید بهنام محمدی و شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان سپس با حضور در منزل شهید داریوش محمدی اولین شهید انقلاب در مسجدسلیمان  و دیدار با خانواده والامقام این شهید همام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

     

    در ادامه این آیین شرکت کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای مسجدسلیمان ، یاد و خاطره آن راست‌قامتان پایداری و مقاومت را گرامی می‌داریم و به ساحت ایثار و صبوری خانواده معزز شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.

     

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدا با ایثارشان امنیت و آرامش را در کنار عزت و اقتدار به مردم ایران هدیه کردند. عزت، امنیت و آسایشی که امروز در کشور وجود دارد مرهون و مدیون ایثارگری های شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

     

    علیرضا ویسی شیخ رباط افزود: وظیفه همه ما این است جایگاه شهید و شهادت را و همچنین سیره شهدا را بشناسیم و  به نسل های آینده بویژه جوانان و نوجوانان انتقال دهیم .

     

    شایان ذکر است که مردم شریف و مومن مسجدسلیمان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) بیش از ۱۰۰۰ شهید تقدیم کرده اند. و این شهرستان در زمان جنگ تحمیلی بارها مورد حملات و بمباران دژخیمان بعثی قرارگرفت.

    تصاویر/ امیر حیدری

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *