والیبالیست میاندوآبی راهی شهرداری گنبد شد

امین درغنه والیبالیست میاندوابی با عقد قراردادی به تیم لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس پیوست.

۱۴۰۰-۰۷-۰۹
یک دقیقه بخوانید