×
آخرین اخبار

هفتمین جشنواره مطبوعات در زنجان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 65778
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۳
  • 340 بازدید
  • جلسه هماهنگی پاسداشت روز خبرنگار با حضور مسولان برگزار شد.
    هفتمین جشنواره مطبوعات در زنجان برگزار می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز ، جلسه هماهنگی برنامه های آیین پاسداشت روز خبرنگار و هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس هیات مدیره و مدیر خانه مطبوعات استان زنجان برگزار شد.

    در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری مراسم روز خبرنگار با توجه به وضعیت کرونایی استان، بحث و تبادل نظر شد.
    محمد ربیع احمد خانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری، بر تقدیر شایسته از فعالان رسانه ای استان و اجرای هرچه بهتر برنامه های روز خبرنگار امسال تاکید کرد.
    حسین نجاری رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان نیز با ارایه گزارشی از برنامه های سالهای گذشته روز خبرنگار، از آمادگی هیات مدیره خانه مطبوعات استان برای اجرای هرچه بهتر مراسم روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره هفتم خبر داد.
    یوسف ناصر مدیر خانه مطبوعات استان نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از برگزاری شش دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان زنجان، از آماده بودن فراخوان جشنواره هفتم خبر داد و اعلام نمود این فراخوان طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.
    جعفر محمدی مدیر امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جشنواره هفتم مطبوعات ارایه و پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری مراسم امسال داد.
    در ادامه این جلسه هر دو شکل برگزاری (حضوری و مجازی) آیین پاسداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره هفتم بررسی شد و مقرر گردید با توجه به شرایط کرونایی استان در نیمه مردادماه نسبت به چگونگی اجرای مراسم تصمیم گیری شود.
    رایزنی با برخی دستگاههای دولتی برای مشارکت و همکاری در برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال از دیگر مصوبات این جلسه بود. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *