×
آخرین اخبار

حسین ورناصری جانباز ۲۵ درصد مسجدسلیمانی آسمانی شد

  • کد نوشته: 47823
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
  • 1641 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ “حسین ورناصری” جانباز ۲۵ درصد دفاع مقدس در مسجدسلیمان به دیدار معبود شتافت . پیکر مطهر این جانباز بزرگوار فردا ۳ دی ماه طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در روستای پاگچ این شهرستان بخاک سپرده خواهد شد. جانباز حسین ورناصری متولد اول خرداد ۱۳۳۸ در سن ۲۱ سالگی بر […]

    حسین ورناصری جانباز  ۲۵ درصد مسجدسلیمانی آسمانی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ “حسین ورناصری” جانباز ۲۵ درصد دفاع مقدس در مسجدسلیمان به دیدار معبود شتافت .

    پیکر مطهر این جانباز بزرگوار فردا ۳ دی ماه طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در روستای پاگچ این شهرستان بخاک سپرده خواهد شد.

    جانباز حسین ورناصری متولد اول خرداد ۱۳۳۸ در سن ۲۱ سالگی بر اثر اصابت ترکش توپ از ناحیه دست به قیض جانبازی نائل آمد.

    رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه جانبازان اسوه صبر و استقامت و از بزرگترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران از بهترین و ارزشمندترین سرمایه‌های خود گذشتند و بدون شک نام و یاد جاودانشان به ‌عنوان اسوه و الگوی صبر و فداکاری برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین می‌درخشد.

    علیرضا  ویسی شیخ رباط افزود: خبر درگذشت جانباز پرافتخار دوران دفاع مقدس “حسین ورناصری” موجب تألم و تاثر خاطر گردید. اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه ایثارگری و همشهریان عزیز مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *