×
آخرین اخبار

افزایش ۹۵ درصدی باسوادی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان

  • کد نوشته: 4616
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۰
  • 809 بازدید
  • معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان گفت: بیش از ۹۵ درصد بیسوادان مددجوی کمیته امداد امام خمینی ره شادگان باسواد شدند.

    افزایش ۹۵ درصدی باسوادی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان

    به گزارش دیدگاه نیوز نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان از افزایش ۹۵ درصدی باسوادی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی ره شادگان خبر داد و گفت: از مجموع ۲۲۹۴ نفر بیسواد مددجوی کمیته امداد امام خمینی ره این شهرستان در پنج سال گذشته ۲۱۸۴ نفر معادل ۹۵/۲ درصد باسواد شدند.
    معاون فرماندار شادگان با تقدیر و تشکر از کلیه دست اندر کاران شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان افزود: در سال ۹۵ تعداد ۲۸۰۰ نفر سواد آموز شامل ۱۵۵۸ نفر دوره سواد آموزی، ۴۴۲ نفر دوره تحکیم و ۸۰۰ نفر دوره انتقال ، کارنامه قبولی دریافت کردند.
    وی در ادامه به طرحهای تشویقی دولت برای سواد آموزی در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد در این راستا مبلغ شش میلیون و ۸۰۰هزار ریال برای دوره سواد آموزی، هشت میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای دوره انتقال، یک میلیون و ۳۰۰هزار ریال برای دوره تحکیم، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای خودآموزی، یک میلیون و ۴۴۰هزار ریال برای تشویق سوادآموزان قبول شده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای سرانه معلولین و روستای تک نفره بیسواد به عنوان طرحهای تشویقی برای سوادآموزی سال ۹۶ در نظر گرفته شده است.
    آلبوغبیش در پایان بر ضرورت انجام تبلیغات و اطلاع رسانی به منظور تنویر افکار عمومی و معرفی بیسوادان واجد شرایط تحت پوشش تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی و اجرای طرح خود آموزی توسط مسئولین بویژه اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی و بخشداران، شهرداران، آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی تاکید کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *