×
آخرین اخبار

زنجان بوی خون گرفت

  • کد نوشته: 203718
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲
  • 12 بازدید
  • سریال جنایی پلیسی بوی خون بر اساس پرونده های واقعی ساخته میشود و از سال۱۳۵۲ تا ۱۴۰۲ به بازخوانی پرونده های جنایی در شهرها و استان‌های مختلف کشور می‌پردازد.

    زنجان بوی خون گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز ، این سریال اپیزودیک که برای یکی از پلتفرم‌های خانگی آماده می‌شود.تا کنون در شهرهای تهران، قزوین، زنجان و نوشهر به انتخاب بازیگران جوانی پرداخته که برای اولین بار جلوی دوربین یک سریال نمایش خانگی میروند.

    بوی خون در ۲ فصل ۱۵ قسمتی ساخته میشود. هر قسمت آن ۱۲۰ دقیقه است و مستقل از قسمت دیگر تولید می‌شود.بعد از ۱۲ ماه انتخاب بازیگر در ۴ شهر از کشور پهناور ایران اسلامی حالا گروه تولید سریال قصد دارند. در آبان و اذر ماه سال ۱۴۰۳ اولین قسمت این سریال را که جنایت میدان کاج نام دارد در شهر زنجان فیلمبرداری کنند.

    فیلمنامه اولین قسمت این سریال اقتباسی است از کتاب جنایت میدان کاج نوشته دکتر محمد شهریاری برگرفته شده از پرونده واقعی قتلی که در سال ۱۳۸۹ در محله سعادت آباد شهر تهران به وقوع پیوست. طرح کلی این قسمت از امیرحسین دایی میباشد.پوریاضیایی و زهرا کریمی نویسنده قسمت اول این سریال پر بازیگر هستند.

    عوامل دیگری که در ساخت این قسمت از سریال بوی خون نقش دارند عبارتند از علی جعفری ، پوریا ضیایی تهیه کننده پوریا ضیایی طراح،نویسنده و کارگردان، امیرحسین دایی و زهرا کریمی نویسنده طرح اولیه و فیلمنامه نهایی،علیرضا بیات مدیر فیلمبرداری،جعفر علیان مدیر صدابرداری،هوشنگ کاشیلو طراح صحنه و لباس،سید حجت موسوی طراح چهره پردازی،حسین اسماعیلی مدیر تولید،کاوه ایمانی تدوین،علی مهاجری مدیر تدارکات،فرهاد توسلی اهنگساز،سودا غضنفریان منشی صحنه،ساسان قجر مدیر برنامه ریزی،وحید انجامی پناه دستیار اول کارگردان،سامان صانعی،فرید بهشتی نژاد دستیاران کارگردان، آرش آقا بیک جلوه های ویژه میدانی، اسلامعلی کوچکی مدیر روابط عمومی و تبلیغات،همچنین در این قسمت از سریال چندین چهره جدید بازیگری مقابل دوربین میروند که عبارتند از: شهاب نمدی،زهرا شغلی،فرهاد توسلی،مهر مینا طرهان،زهرا کریمی،فرهاد زارعی،پژمان اکبری،مستانه خواجه وند،میلاد میر میران،مهرانگیز ایزدی،جواد نفری بازیگران خردسال: ترمه علوی دو بازیگر کودک نیز در مرحله انتخاب قرار دارند و از بازیگران نام اشنای سینمای ایران افسانه چهره آزاد، بهرام ابراهیمی و حسین عابدینی در این قسمت به ایفای نقش‌میپردازند.

    همچنین مذاکره با دو بازیگر شناخته شده ادامه دارد که بعد از عقد قرارداد نهایی اسامی آنها رسانه ای خواهد شد. پوریا ضیایی کارگردان جوان این سریال جنایی اپیزودیک عنوان داشت فیلمنامه قسمت دوم این اثر به نام خیابان گاندی ساعت ۵ عصر بر اساس کتابی به همین نام نوشته مهراوه فردوسی در حال نگارش است تا بعد از پایان فیلمبرداری قسمت اول قسمت دوم این اثر در شهرستان نوشهر مقابل دوربین برود. امیر رضا رشیدی،امیرحسین دایی، وحید انجامی پناه در حال نگارش طرح و فیلمنامه قسمت‌های بعدی می‌باشند.

    اسلامعلی کوچکی از مهندس رضا علوی تشکر ویژه ای داشت و اعلام کرد با توجه به سختی های ساخت یک اثر هنری در این آشفته بازار سینمایی حضور مهندس علوی و آموزشگاه نخبگان هوشمند قزوین برای ما دلگرمی بزرگی بود.

    بوی خون آبان ماه مقابل دوربین میرود و سال آینده در اختیار طرفداران سریالهای جنایی قرار خواهد گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *