×
آخرین اخبار

جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 198047
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۸
  • 74 بازدید
  • جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار ، بخشداران و مدیران ادارات برگزار شد.

    جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، در ابتدای این نشست پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: سالروز ورود آزادگان به میهنمان را به همه آزادگان سرافراز تبریک عرض میکنم موضوعی که در پیش رو داریم و تقریبا همه ادارات درگیر آن هستند بحث اربعین حسینی است.

    وی افزود: اربعین به یک حرکت جهانی تبدیل شده است و تنها مختص عراق و ایران نیست از کل کشورهای جهان در این راهپیمایی عظیم حضور دارند و همه شهرها به این قضیه ورود کردند که مسجدسلیمان نیز از این قضیه مستثنی نیست‌ ، موکبی در سنوات گذشته در مرز چزابه احداث شده بود که کارهای تکمیلی آن از دو هفته گذشته به همت ادارات شهرستان آغاز و در روزهای آینده کامل خواهد شد.

    وی ادامه داد: مدیران ادارات لیست پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت و همچنین کارمندان نمونه را به فرمانداری معرفی و گزارش نمایند.

    مولایی ادامه داد : طی هفته اخیر با پیگیری بخشداران ۴۰ دمنده برای جلوگیری از آتش سوزی مراتع خریداری شده و در اختیار دهیاران قرار گرفتند .

    وی اضافه کرد: بحث بازگشایی مدارس پیش رو است که انتظار می رود مدیران مربوطه نسبت به شستشوی مخازن و نظافت مدارس ، تعمیرات برق کلاسها و سرویس کولر ها اقدام نمایند‌.

    فرماندار مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: در خصوص انسداد جاده باشگاه مرکزی به علت اجرای طرح فاضلاب شهری راه جایگزینی وجود ندارد و مجبوریم قبل از مهرماه و شروع مدارس این پروژه را به سرانجام برسانیم لذا ضمن عذر خواهی از همشهریان گرامی انتظار می رود تا تکمیل پروژه در این مسیر صبر و شکیبایی پیشه کنند.

    در ادامه جلسه محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح عملکرد این اداره اظهار داشت : با توجه به فرسودگی کارخانه آسفالت، بحث تعمیر ، راه اندازی و اورهال این کارخانه با استفاده از ظرفیت بومی جهت آسفالت معابر مناطق کمتر توسعه و کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا آسفالت منطقه شیخ مندنی آغاز شده است.

    وی افزود: در حال حاضر ۵۰ پروژه فعال مانند بوستانهای محلی، جوی و جدول، دیوار حائل، اصلاح هندسی و … در مناطق محروم سطح شهر در حال اجرا می‌باشند.

    وی اضافه کرد: پروژه احداث پل مالکریم که نواقصی نیز داشت با پیگیری معاونت فنی توسط بخش خصوصی به زودی شروع به کار می کند.

    شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: جهت سهولت تردد شهروندان و لکه گیری معابر سطح شهر ۱۲۰ تن آسفالت خریداری شد.

    وی اضافه کرد: تعداد ۱۲ پروژه جدید برآورد شده و آماده بارگذاری هستند و قرار است به زودی پاکات آنها بازگشایی شود که این پروژه ها شامل : آسفالت میدان باشگاه مرکزی به نفتک با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان ، سنگفرش کوچه پزشکان، تکمیل پارک ۵۰ هکتاری تمبی، اصلاح هندسی نقاط مختلف شهر، رنگ آمیزی موانع و خطوط عابر پیاده، دفع آبهای سطحی، احداث دیوار حائل در نقاط مختلف ، درپوش گذاری کانال های پرخطر در سطح شهر می‌باشند و امیدواریم هر چه زودتر استارت اجرای این پروژه ها زده شود.

    وی ادامه داد: اصلاح و بازسازی غسالخانه آرامستان چهاربیشه و کلگه به طور کامل انجام شد و غسالخانه آرامستان بی بیان نیز تقریبا آماده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پاکسازی کامل سایت زباله انجام شد و به استاندارد لازم رسید.

    خسروی در بخش دیگر سخنان خود گفت : پاکسازی و نخاله برداری نقاط اصلی سطح شهر طی فرآیندی از ورودی شهر آغاز شده و تا رسیدن به شرایط ایده آل ادامه خواهد داشت ، در بحث سگ های بلاصاحب پیمانکار با قدرت در حال کار است و تمام تلاشمان این است تا زنده گیری به طور کامل انجام و شرایط پایدار شود.

    وی در خاتمه سخنان خود بیان داشت : از محل عوارض آلایندگی تعداد زیادی ماشین آلات خریداری شد که در مدار خدمت رسانی به مردم در حال فعالیت هستند همچنین در خصوص پروژه های عمرانی مرحله آخر عوارض آلایندگی با هماهنگی نماینده و فرماندار شهرستان ، مراحل اداری آنها در حال پیگیری و ان شالله در صورت ابلاغ به شهرستان ،پروژه های خوبی آغاز خواهد شد و شهر مسجدسلیمان به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد.

    در ادامه جلسه دکتر ساناز حسینی نژاد رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اظهار داشت: در مدت ۶۵ روز مسئولیت بنده ، پروژه خانه بهداشت تمبی تکمیل شد و به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد .

    وی در ادامه از آماده سازی و تکمیل و راه اندازی بخش استروک در بیمارستان ۲۲ بهمن در هفته دولت خبر داد و افزود : ، ۱۲ سوییت در بیمارستان و ۳ سوییت در شبکه بهداشت نیز در دست احداث است که پیشرفت فیزیکی آنها به ۹۸٪ رسیده و متاسفانه دانشگاه به وظیفه خود که تامین اعتبار بوده عمل نکردت است.

    وی اضافه کرد : خانه بهداشت منطقه نمره ۱۱ به ۸۵٪ رسیده همچنین پیشرفت پ وژه مرکز جامع سلامت ۷۵٪ و ساختمان شبکه بهداشت ۷۰٪ رسیده است که امیدوارم به زودی تکمیل و به بهره برداری برسند.

    دکتر حسینی نژاد در پایان سخنان خود گفت :یکی از دغدغه های ما بحث سرمایشی بیمارستان ۲۲بهمن بوده که با پیگیری مدیران شهرستان این مشکل نیز برطرف شد.

    حجت الاسلام قندعلی رئیس سازمان تبلیغات در ادامه نشست اظهار داشت : فعالیت موکب های عزاداری و پذیرایی در مرزهای منتهی به حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالهاست شکل گرفته و همه کشورها به ویژه کشورهایی که دل در گروی اهل بیت عصمت و طهارت دارند این کار بزرگ را آغاز کردند. در همین راستا کارهای زیربنایی موکب شهرستان مسجدسلیمان نیز با حمایت کامل مدیران انقلابی شهرستان به اتمام رسید.

    وی ادامه داد: اگر کسی در مسیر امام حسین قدم بر می دارد در حقیقت بر روی نفس خود سرمایه گذاری می‌کند در واقع نفس خود را برای یک مبارزه بزرگ با ظلم آماده می کند.

    وی ضمن تبریک هفته خبرنگار بیان داشت: از مسئولین شهرستان خواستار حمایت از اصحاب خبر و رسانه هستم خبرنگارانی که هر جا فساد، تباهی و ظلمی دیدند بدون هیچگونه چشمداشت و با خلوص نیت مقابل آن ایستادند.

    وی اضافه کرد: یک خبر نادرست از سوی فرد مغرض ممکن است زحمات و آبروی کسی را بر باد دهد از طرف دیگر یک انسان سالم ، خالص و مخلص می تواند در راستای ایجاد امید به جامعه قدم بر دارد لذا حذف اخبار مفید و جنگ اخبار رسانه ای می تواند امروز به عنوان یک سلاح برنده دشمن در بحث تزویر باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *