×
آخرین اخبار

اعضای غایب شورا باید حرف هایشان را در صحن شورا بزنند

  • کد نوشته: 176284
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
  • 162 بازدید
  • رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به عدم حضور برخی از اعضای شورا در جلسه صحن شورا گفت: در آستانه انتخابات، سال نو و عید سعید فطر و برگزاری کنگره شهدای خوزستان هستیم که این روزها بسیار مهم هستند؛ لذا اعضای شورای غایب باید می‌آمدند و در جلسه حرف‌هایشان را می‌زدند.

    اعضای غایب شورا باید حرف هایشان را در صحن شورا بزنند

    سید محمدعلی پورموسوی در خصوص لغو یکصد و چهل و سومین(مکرر۸) جلسه شورای شهر اهواز ، اظهار کرد: امروز قرار بود این جلسه مکرر بدون حضور خبرنگاران به صورت غیرعلنی و غیرمستمع و صرفا با حضور اعضای شورای شهر برگزار شود تا در یک جلسه غیر علنی به بعضی از ایرادات و اشکالات فرمانداری و لوایح رسیدگی شود.

    وی افزود: متأسفانه باز هم دوستان این را هم برنتافتند و در جلسه شرکت نکردند. اعضایی که در جلسه حضور پیدا نمی‌کنند چند سوال داشتند که یکی از حقوقدان های شورا به ریز و دقیق به سوال‌های آنان پاسخ داد تا دیگر جای مجادله وجود نداشته باشد البته خودشان می‌توانستند بروند تحقیق کنند.

    وی افزود: در آستانه انتخابات، سال نو و عید سعید فطر و برگزاری کنگره شهدای خوزستان هستیم که این روزها بسیار مهم است. بنابراین اعضای شورای غایب باید می‌آمدند و در جلسه حرف‌هایشان را می‌زدند.

    رئیس شورای شهر اهواز گفت: در حال حاضر این دوستان تنها گزینه‌ای را که باقی گذاشتند این است که به هر قیمتی شهردار را حفظ کنند. ما با شهردار مشکلی نداریم و بحث‌مان در مورد کارکرد و قدرت اجرایی وی است. اینکه کسی بخواهد به هر قیمتی و به هر دلیلی شهر یا شورا را فدای یک نفر کند کار درستی نیست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *