×
آخرین اخبار

ماساژ یک روش درمانی برای سلامت جسمی و روحی افراد است.

  • کد نوشته: 152737
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۰
  • 200 بازدید
  • مطلب از کارشناس سحر ترکی : در ماساژ درمانی از طریق ورز  دادن و دستکاری عضلات و ماهیچه‌های بدن، گردش انرژی در بدن را تنظیم می‌کنند. انواع ماساژ به‌صورت تخصصی بر هرکدام از مشکلات جسمانی فرد تأثیر می‌گذارد. در هریک از انواع ماساژ از تکنیک‌ها و روش‌های مخصوصی استفاده می‌شود.ماساژ بدن سبب می‌شود تا ضربان […]

    ماساژ یک روش درمانی برای سلامت جسمی و روحی افراد است.

    مطلب از کارشناس سحر ترکی :

    در ماساژ درمانی از طریق ورز  دادن و دستکاری عضلات و ماهیچه‌های بدن، گردش انرژی در بدن را تنظیم می‌کنند. انواع ماساژ به‌صورت تخصصی بر هرکدام از مشکلات جسمانی فرد تأثیر می‌گذارد. در هریک از انواع ماساژ از تکنیک‌ها و روش‌های مخصوصی استفاده می‌شود.ماساژ بدن سبب می‌شود تا ضربان قلب کاهش پیدا کند و سیستم عصبی مرکزی آرام شود. به همین دلیل در کاهش و کنترل استرس موثر است. در طی آن هورمونی بنام سروتونین (serotonin) ترشح می‌شود. علت حال خوب و شادی ما همین هورمون است. وقتی سروتونین به اندازه کافی در بدن وجود داشته باشد، راحت‌تر می‌خوابیم، سیستم گوارشی بخوبی کار می‌کند و خلق خوی خوبی داریم.فعالیت‌های سنگین، قرار گرفتن بدن در پوزیشن‌های نامناسب هنگام خواب یا کار با کامپیوتر، تمرینات سنگین ورزشی از شایع‌ترین دلایلی هستند که منجر به گرفتگی عضلات بدن خواهند شد. در این حالت عضلات کوتاه می‌شوند، دامنه حرکت آنها کمتر شده و در نتیجه احساس گرفتگی (کوفتگی) می‌کنید.

    برای درمان آن در کنارآمپول‌های شل‌کننده،‌ می‌توانید از ماساژدرمانی نیز استفاده کنید. این تکنیک به ریکاوری عضلات کمک می‌کند.

    فواید ماساژ بدن موجب شده تا روز به روز افراد بیشتری به سمت ماساژ درمانی کشیده شوند و برای درمان سلامت جسمی و روانی خود از فواید ماساژ بهره ببرند. خواص و مزایای ماساژ درمانی به قدری بی شمار است که این گونه درمان را معجزه می‌نامند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *