×
آخرین اخبار

ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان شعار سال ، یک نقشه راهبردی

  • کد نوشته: 122099
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۴
  • 122 بازدید
  • امام جمعه موقت ورزقان با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: باید مراقب باشیم حرمت ماه مبارک رمضان شکسته نشود مسئولان نیز وظیفه دارند اما همه باید در کنار هم کمک کنند تا به این ماه مبارک حرمت شکنی نشود.

    ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان شعار سال ، یک نقشه راهبردی

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حاج جواد صادقی امام جمعه موقت ورزقان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فضیلت ماه مبارک رمضان تنها به روزه داری در این ماه باز نمی گردد ، وجود رمضان، دارای فضیلت است، تا جایی که خداوند شب قدر را که برابر با هزار ماه است، در آن قرار داده است.

    امام جمعه موقت ورزقان با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گفت: باید مراقب باشیم حرمت ماه مبارک رمضان شکسته نشود مسئولان نیز وظیفه دارند اما همه باید در کنار هم کمک کنند تا به این ماه مبارک حرمت شکنی نشود.

    حاج جواد صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبری شعار سال را نیز با رویکرد اقتصادی انتخاب کردند که نیازمند عمل جهادی به شعار سال که یک نقشه راهبردی است می باشد.

    وی تاکید کرد: طبق نام گذاری شعار سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید، باید تلاش مسئولان و مردم در کنار یکدیگر در راستای تحقق شعار سال رقم بخورد.

    حاج آقا صادقی با بیان اینکه ایشان ده سال است که شعار سال را به مسائل اقتصادی اختصاص می‌دهند، افزود: این نشان می‌دهد که مسئولان ما باید به مسائل مرتبط با اقتصاد، توجه ویژه داشته باشند تا در مقابل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی ایستادگی شود.

    وی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی از جنگ نظامی گرفته تا تهاجم فرهنگی، شبیه خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی ، جنگ شناختی و رسانه ای اقدام کردند اما به لطف خداوند و حضور پر قدرت مردم در تمامی صحنه ها نتوانستند کاری انجام دهند.

    وی به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد ملی اشاره کرد و افزود: ما نسبت به اقتصاد ملّیِ خودمان باید تعصّب داشته باشیم؛ مصرف جنس خارجی یکی از عیوب مهمّ ما است؛ ما بایستی تعصّب داشته باشیم نسبت به مصرف داخلی و جنس داخلی و اقتصاد ملّی‌مان.

    حاج آقا صادقی در ادامه نیز به برخی کارهای بزرگی که در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: توافق ایران با عربستان، عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای، امضای سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، اجرای طرح رتبه بندی معلمان بعد از ۱۳ سال، اجرای قانون تعرفه پرستاران، ایجاد بیش از یک میلیون شغل، احیای بیش از ۴ هزار واحد اقتصادی، پرتاب موشک قائم، بهره برداری از نیروهای برقی، دستیابی به موشک های پیشرفته و جدید ، دستیابی به ژن درمانی، پرتاب ماهواره نور، افتتاح پالایشگاه تمام ایرانی و شروع طرح های احیای دریاچه ارومیه از جمله کارهای بزرگی بود که در سال گذشته انجام یافت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *