×
آخرین اخبار

حضور در انتخابات یک واجب شرعی و ملی است

  • کد نوشته: 2727
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۹
  • 795 بازدید
  • نماینده مسجدسلیمان گفت: امروز مجال و فرصتی برای دامن زدن به اختلاف سلایق و اختلافات جناحی نیست و مساله امنیت کشور و پایداری نظام و رقم زدن چهار سال آینده کشور مطرح است.

    به گزارش خبر روز؛ علی‌عسکر ظاهری عبدوند اظهار کرد: از تمام هموطنان به ویژه مردم عزیز خوزستان می‌خواهیم فارغ از نظرات سیاسی، حزبی و جناحی خود پای صندوق‌های رای حاضر شوند زیرا مشارکت در انتخابات در واقع رای به نظام و جمهوری اسلامی و برای حفظ انقلاب اسلامی است.

    وی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام، بر تمام آحاد جامعه تکلیف است که با شور و شوق در این صحنه نیز مانند ادوار پیشین انتخابات شرکت کنند.
    نماینده مسجدسلیمان عنوان کرد: اطمینان داریم که مردم شریف ایران مانند گذشته حضور گسترده‌ای در این انتخابات خواهند داشت و با رای خود به ادامه حرکت انقلاب در مسیر اهداف عالی نظام کمک خواهند کرد.
    ظاهری عبدوند با بیان این‌که برای حضور در انتخابات جای هیچ شکی وجود ندارد، گفت: در این برهه برای حضور یا عدم حضور در انتخابات جای هیچ شکی وجود ندارد و بر همه واضح است که حضور در انتخابات یک واجب شرعی و ملی است.
    وی بیان کرد: امروز مجال و فرصتی برای دامن زدن به اختلافات سلایق و اختلافات جناحی نیست و مساله امنیت کشور و پایداری نظام و رقم زدن چهار سال آینده کشور مطرح است و جای هیچ شکی نیست که مردم همیشه در صحنه ایران در این عرصه نیز نمایشی از انسجام و اتحاد و همدلی را به جهان نشان خواهند داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل