×
آخرین اخبار

۱۱ زندانی با پول دیه جوان مسجدسلیمانی آزاد شدند

  • کد نوشته: 126008
  • ۱۴۰۲-۰۱-۳۰
  • 127 بازدید
  • رئیس دادگستری مسجدسلیمان گفت: ۱۱ زندانی توسط خانواده حسین‌علی باهو که در حادثه تصادف جوان ۲۰ ساله خود را از دست داده بود و با پرداخت مبلغ دیه فرزند خود زندانیان را آزاد کردند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، علی اسکندری رئیس دادگستری مسجدسلیمان در مراسم جشن گلریزان این شهرستان، اظهار کرد: ۲۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد و خانواده‌های آنان به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه، بدهکاری بانکی، چک برگشتی و سایر مشکلات مالی ناشی از نوسانات بازار ، امروز چشم‌انتظار کمک خیرین هستند.

    وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان توسط ستاد دیه آزاد شدند و ۲۱ نفر نیز با کمک خیرین و مردم شهرستان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند که ۱۱ نفر از این ۲۱ نفر توسط خانواده حسین‌علی باهو که در حادثه تصادف جوان ۲۰ ساله خود را از دست داده بود و با پرداخت مبلغ دیه فرزند خود برای این زندانیان آزاد شدند که جا دارد از این خانواده فداکار کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

    وی همچنین از سایر خیرین و نیز کمیته امداد حضرت امام(ره) این شهرستان که در سال گذشته با پرداخت بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، به خانواده های زندانیان کمک حمایت کردند، قدردانی کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، در این مراسم بیش از ۳۵۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی جمع‌آوری شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل