×
آخرین اخبار

نمایش اختصاصی مستند
کیارستمی مشغول کار است

  • کد نوشته: 183966
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • 182 بازدید
  • پس از نمایش این فیلم، سیف الله صمدیان کارگردان این مستند، خاطراتی را از بیش از سی سال همکاری و زندگی با عباس کیارستمی بیان کرد که برای مخاطبین حاضر در نشست آموزنده و حائز توجه بود.

    به گزارش دیدگاه نیوز، نمایش اختصاصی مستندِ “کیارستمی مشغول کار است” با حضور کارگردان (سیف الله صمدیان) و سخنرانی درباره کارنامه هنری عباس کیارستمی در تاریخ دوشنبه ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی گلستان شیراز به همراه دکتر علی آذری، فیض شریفی، سید حسین آزادی، علی بلندنظر، علیرضا عباسی، محمد حسین نیکوپور و تنی چند از هنرمندان و هنر دوستان شیرازی، برگزار شد.

    پس از نمایش این فیلم، سیف الله صمدیان کارگردان این مستند، خاطراتی را از بیش از سی سال همکاری و زندگی با عباس کیارستمی بیان کرد که برای مخاطبین حاضر در این نشست آموزنده و حائز توجه بود.

    در پایان سیف الله صمدیان که مدیر  مسئول مجله تصویر و جشن تصویر سال به مدت بیست سال را در کارنامه ی اجرایی خود دارد، عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال پیشِ رو و به مناسبت هفته ی شیراز،  و در مدت یک هفته جشن تصویرِ سال به میزبانی هنر شهر آفتاب در شیراز برگزار گردد و آثار تصویری هنرمندان در این رویداد برای علاقمندان مرور و به نمایش خواهد آمد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: دیدگاه نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل