×
آخرین اخبار

امام جمعه اهواز: رئیس جمهوری که برای مردم جان می‌دهد با بقیه متفاوت است

  • کد نوشته: 193680
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۵
  • 23 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند. رییس جمهوری که بین مردم است و برای مردم جان می‌دهد با بقیه رییس جمهورها تفاوت دارد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح اظهار کرد: مردم باید بر اساس سوابق دو جریان فرد اصلح را انتخاب کنند چرا که زندگی ما به انتخابات بستگی دارد.
    امام جمعه اهواز با بیان اینکه باید کسی انتخاب شود که بنا بر شاخصه‌های مقام معظم رهبری، در قله باشد، گفت: در سه سال خدمت شهید رییسی متوجه شدیم این رییس جمهور با رییس جمهورهای دیگر متفاوت است.
    موسوی‌فرد گفت: رییس جمهوری که بین مردم است و بین مردم جان می‌دهد با بقیه رییس جمهورها تفاوت دارد. در زمان یک رییس جمهور در دوره کرونا روزانه ۷۰۰ نفر فوت می‌کردند اما یک رییس جمهور در مدت کوتاهی این مشکل را حل کرد.
    وی بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی صحبت کرد یعنی باید تمام مرزها بسته می‌شد و محصولات تولید داخل کشور استفاده می‌شد اما رئیس جمهوری مرزها را باز می‌کند و کالای قاچاق وارد می‌شود نتیجه آن تعطیلی کارخانه‌ها، افزوده شدن تعداد بیمارها و گران شدن گوشت می‌شود.
    نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در یک برهه زمانی یارانه ۴۵ هزار تومان بود اما در دوره یک رییس جمهور دیگر ۱۲ برابر افزایش یافت. فرق می‌کند به چه کسی رای بدهیم. در وقت باقیمانده باید یکدیگر را دعوت کنیم تا همه در انتخابات شرکت کنند و شاهد مشارکت حداکثری باشیم.
    وی همچنین با تاکید بر لزوم حل مشکل بیکاری خوزستان افزود: از نظر بیکاری در خوزستان مشکل داریم اما اگر چارچوب‌های نظام رعایت شود نمره بیکاری صفر می‌شود. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل