×
آخرین اخبار

یادداشتی از یوسف نگهبان
کوتاه سخنی با فرهنگیان گرامی

  • کد نوشته: 194350
  • ۱۴۰۳-۰۴-۲۱
  • 89 بازدید
  • جا دارد که از این دو خواهر گرامی مدیران با کفایت انجمن ادبی فرهیختگان که بدون هیچ چشم داشتی با تلاش‌های چشمگیر در خدمت ادبیات این سرزمین می‌باشند قدردانی کنم و از خداوند آرزوی سلامتی وموفقیت روز افزون خواهان باشم .
    کوتاه سخنی با فرهنگیان گرامی

    به گزارش دیدگاه نیوز، استاد سید یوسف نگهبان از پیشکسوتان فرهنگی ادبی شیراز، شاعر، نویسنده، منتقد ادبی و پایه گذار و دبیر چندین انجمن های ادبی در شیراز در سخنی با فرهیختگان آورده است:

    با درود
    کوتاه سخنی با فرهیختگان گرامی
    از آنجا که انجمن های ادبی شیراز به ابتکار و خلاقیتی مدرن نیاز داشت که فقط به جلسات انجمنی وشعر خوانی وگاها نقد و بررسی اکتفا نکند . این خواست با حضور خواهران الیکائی (لیلیان و میرانا ) با تشکیل انجمن ادبی فرهیختگان خوشبختانه میسر شد تا با اندیشه هائی جوان روحی تازه به کالبد انجمن ها دمیده شود. و با نوگرایی مجالسی بر گزار شود که در سایه آن به معرفی چهره‌ های هنرمند و تشویق شاعران و معرفی آثار به چاپ رسیده بپردازند که این جلسات با مدیریت و درایت این خواهران گرامی برگزار ومورد تحسین بزرگان قرار گرفت . اما با ذوق و خلاقیتی که من در وجود این دو خواهر عزیز مشاهده کردم به این نیز بسنده نخواهند کرد وبزودی شاهد شاهکارهای ادبی بیشتری ازاین بزرگواران خواهیم بود که همگی در راستای پیشرفت وپیشبرد ادب فارسی در سرزمین سعدی وحافظ است
    ومن نیز افتخار دارم که در کنار این عزیزان بیاموزم آنچه را که از اندیشه ی پاک و ذهن زلالشان بال وپر می‌گیرد . هرچند که با محدودیت های زمانی و مکانی مواجه هستیم اما با تلاش و پشتکار این گرامیان مطمئن هستم که خواسته های بحق هنرمندان واقعی برآورده خواهد شد .
    جا دارد که از این دو خواهر گرامی مدیران با کفایت انجمن ادبی فرهیختگان که بدون هیچ چشم داشتی با تلاش‌های چشمگیر در خدمت ادبیات این سرزمین می‌باشند قدردانی کنم و از خداوند آرزوی سلامتی وموفقیت روز افزون خواهان باشم .

    با احترام یوسف نگهبان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: دیدگاه نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *